Naslovna Zanimljivosti UKUSNE I KORISNE: Zdrave zamene za nezdrave grickalice

UKUSNE I KORISNE: Zdrave zamene za nezdrave grickalice

567
0
Foto: Shutterstock

Svima se dešava da uveče osetimo neizdrživu želju da gricnemo nešto, bilo da je to nakon napornog dana na poslu ili žustrog treninga u teretani. Iako prva pomisao često zna da bude čips ili neka druga nezdrava grickalica, uvek se možete opredeliti za daleko korisnije opcije.

Ponekad je zaista teško izdržati celo veče bez grickanja nečega, naročito uz neki film ili novu epizodu omiljene serije. Biranje najmasnijih opcija iz obližnje prodavnice nije zdravo i na duže staze može imati zaista ozbiljne posledice na kilažu. Umesto toga, uz samo malo napora možete izabrati daleko zdravije opcije koje će vas zasititi i biti korisne za organizam.

Parče jabuke sa puterom od kikirikija

Možda vam se čini kao čudna kombinacija, ali ćete se nakon probanja uveriti da mogu da idu zajedno. Imaju korisna svojstva i jedna jabuka uz kašiku ili kašičicu kikiriki putera će vam biti dovoljna zbog visoke kaloričnosti.

Parče krastavca i humus

Baš kao jabuka, i krastavac je bogat antioksidantima. Humus je odličan u borbi protiv upala i srčanih oboljenja, a u kombinaciji sa krastavcem može biti dovoljan da vas odvrati od drugih grickalica.

Pročitajte i:  Evo zbog čega treba da dodate kokosovo ulje jutarnjoj kafi

Grčki jogurt sa bobicama

Grčki jogurt ima mnoga svojstva korisna za ljudski organizam, primarno za digestivni sistem. Kada uzmete 100 gr grčkog jogurta i malo mešanih bobica, dobićete ukusnu večernju užinu punu antioksidanata i kalcijuma.

Puding od čia semenki

Prethodnih godina, čia semenke su dobile na popularnosti zbog svoje upotrebe u mnogim novim režimima ishrane. One su bogate vlaknima, štite srce i pomažu u sprečavanju upala. Iako same po sebi nemaju neku jaku aromu, u pudingu su veoma ukusne. Potopite ih u vodi i stavite u frižider na 30 minuta, a zatim pomešajte sa puterom od kikirikija i kakao prahom.

Neko voće

Možda niste kod kuće kada vas uhvati želja da pojedete još nešto, ali zato uvek sa sobom možete imati bar voće. Jedna jabuka, banana ili kruška su dovoljne da vam pruže hranljive materije, a ujedno suzbiju potrebu za daljim prejedanjem.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našim Facebook stranicama – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu 

Izvor: Entrepreneur

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.