Naslovna Zanimljivosti Želite da smršate, da bolje spavate, a imate problema sa probavom: Nakon...

Želite da smršate, da bolje spavate, a imate problema sa probavom: Nakon 19h ne jedite SLEDEĆE NAMIRNICE

1062
0
Foto: Shutterstock

Ukoliko želite da smršate ili da održite željenu težinu, da izbegnete probleme s probavom i da dobro spavate, nakon 19 časova uveče nikada ne biste smeli jesti sledeće namrnice.

1. …pržene krompiriće

Masna, teška hrana je, očito, krcata kalorijama i masnoćama, ali i teško sedne na želudac te joj treba duže da se probavi, zbog čega se ujutro možete osećati umorno i tromo, odnosno nenaspavano. Ako ste kasnije navečer gladni, umesto kalorične, masne hrane poput prženih krompirića izaberite manji sendvič od celog zrna s ćuretinom.

2. …crveno meso

Kao i masna hrana, i crveno meso može sesti teško na želudac zbog čega bi vam mogao biti problem zaspati jer se crveno meso sporo vari. Crveno meso je najgori izbor za jesti iza 19h, ali i velika porcija piletine ili svinjetine imaće isti loš učinak. Ne morate u potpunosti izbegavati belančevine, samo pazite da jedete krto meso u malim količinama, poput ćurećih prsa ili šolje jogurta.

3. …ljutu hranu

Uživanje u ljutoj hrani iza 19h može vas koštati dobrog sna. Osim toga, (pre)začinjena hrana stvara neki oblik korozije u želucu, pa često uzrokuje nadutost i probavne smetnje, naročito ako pola sata nakon konzumiranja takve hrane mirujete.

Pročitajte i:  Kako da POHUJETE BEZ JAJA, i lakše OLJUŠTITE BELI LUK I KROMPIR?

4. …testeninu

Testenina je jedan od najkaloričnijih ugljenih hidrata – u jednoj porciji testenine možemo konzumirati čak 400 i više kalorija, a one se najviše skupljaju na predelu stomaka. Testenina će puno manju štetu napraviti ako je konzumirate ranije po danu, na primer, pre vežbanja kada telo traži veću količinju ugljienih hidrata.

5. …čokoladu

Ne samo da je čokolada puna kalorija i šećera, nego sadrži i kofein koji može uzrokovati nemiran san. Čokolada nas ne čini sitijima, pa ako žudite za čokoladom, ne mora značiti da ste gladni, nego da jednostavno imate potrebu za slatkim. Bolji izbor biće topli čaj ili čaša čokoladnog mleka s niskim postotkom masnoće. Treba li vam nešto što će vas bolje zasititi, pojedite kreker  i jednu kašičicu namaza od lešnika ili od nekog drugog orašastog voća uz pola šolje mlijeka.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

*Pratite Stvar ukusa i na Instagramu  

Izvor: zadovoljna.dnevnik.hr

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.