Naslovna Začini 6 začina koji tope masti i poboljšavaju rad srca

6 začina koji tope masti i poboljšavaju rad srca

229
0
6_zacina_koji_tope_masti_i_poboljsavaju_rad_srca.jpg

Istraživanje rađeno za novine “Flavour”, pokazalo je da kada jedemo začinjen obrok, pojedemo i do 10 odsto manje.

Ova studija pokazuje i da su začini dobri za naše srce. Oni koji u svoj obrok stave dve supene kašike začina kao što su origano, crni biber, beli luk, ruzmarin, ljutu papričicu i cimet imaju čak do 30 odsto manje masti u organizmu.

Pogledajte i Začini – za ukusnija jela i bolje zdravlje

Crni biber

Koliko god da zvuči prosto, crni biber zaista jeste vrlo zdrav začin. Ubrzava metabolizam, osećaj sitosti traje duže i prirodno topi masti!

Možete ga staviti u meso, salate ili zabiberite svoju omiljenu čorbu.

Pogledajte i 10 zanimljivosti o biberu

 

Čili začin i kajenski biber

Ovi ljuti začini podstiču znojenje, pa su dobri borci protiv masti.

Ono što je odlično kod ovih začina jeste to što održavaju dobar nivo insulina u krvi nakon obroka.

Probajte da pospete začin po kuvanim jajima ili po domaćem čipsu od kelja.

Pogledajte i 5 začina za efikasno mršavljenje

Seme čia

Jedna supena kašika sadrži vlakana kao ovsena kaša. U njoj se nalazi i kalcijum i Omega 3 kiseline, dobre za naše srce. Dobar je izvor gvožđa, koji često fali ženskom organizmu.

Pročitajte i:  Hrskav i sočan: Pečeni krompir iz rerne (VIDEO)

Probajte da dodate u salatu i supu ili da upotpunite puding.

Pogledajte i Moćne semenke: lan protiv raka, susam za srce, čia za kosti…

Cimet

Ovaj antioksidans održava dobar balans šećera u krvi, razgrađuje masti i smanjuje apetit.

Sipajte ga u kafu ili dodajte u voćnu salatu.

Pogledajte i Čudesna moć kombinacije meda i cimeta

Morska trava

Ne deluje veoma privlačno, ali je vrlo bogata mineralima. U sebi ima dosta kalcijuma, i niskokalorična je. Prirodno je slana.

Probajte da je stavite u salatu.

Pogledajte i Odvar od lanenog semena pomaže kod mršavljenja

Seme lana

Seme lana bogato je gvožđem, Omega 3 kiselinama. Istraživanje pokazuje da je najbolje jesti ih same. Pozitivno utiče na raspoloženje i hidrira vašu kožu.

Probajte da dodate laneno seme u hleb, piletinu ili šejk od banane.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.