Naslovna Trikovi Otkrijte sve zamke gojenja

Otkrijte sve zamke gojenja

100
0
zamke_gojenja_s_116541337.jpg

Zamka br. 1: Sokovi

Čak i kad pazimo kako se hranimo, često zaboravljamo da se u napicima kriju kalorije. Čaša soka od pomorandže (200 ml) ima 120 kcal, kao i čaša koka-kole.

Rešenje: Ako želite da se rešite viška kilograma,odrecite se sokova i gaziranih napitaka, radije pijte vodu i čajeve.

Zamka br. 2: Spavanje

Ako želite da smršate, priuštite sebi dosta sna. Ljudi koji spavaju duže uproseku gube isti broj kilograma kao i oni koji manje spavaju, ali ovi prvi pri tom najviše gube neželjeno masno tkivo. Ljudi koji ne spavaju dovoljno najpre gube ključnu mišićnu masu.

Rešenje: Odvojite dovoljno vremena za spavanje, idealno je 7-8 sati. Dok spavamo, telo troši 70 kcal po satu.

Zamka br. 3: Doručak

Treba li ujutro da se odreknemo hrane? Po tom pitanju dijetolozi dugo nisu mogli da se slože. Jedno istraživanje otkrilo je kako onaj ko ne doručkuje posle nije ništa više gladan, kako se dugo pretpostavljalo. Upravo suprotno: ljudi koji ujutro pojedu obilan doručak skloniji su jedenju veće količine hrane tokom dana. Dakle, uzrečica „Doručak pojedi sam, ručak podeli s prijateljem, a večeru s neprijateljem”, zapravo je kalorijska zamka!
Rešenje: Doručkujte, recimo, integralno pecivo sa svežim sirom. Važno je koliko kalorija unesete tokom celog dana, a ne u koje doba dana jedete.

Zamka br. 4: Jabuka

Jabuke su idealan međuobrok za one koji muku muče s kilogramima. Nažalost, to je zamka! Voće tek može da izazove napad neizdržljive gladi. Pre svega, slatke sorte jabuka znatno podižu vrednosti glukoze u krvi, a time i nivo insulina, nakon čega sledi nagli pad šećera – i nekontrolisana glad.
Rešenje: Između obroka umesto jabuke radije popijte jogurt, koji je bogat belančevinama.

Pročitajte i:  Prosena kaša - reguliše probavu, štiti srce, smanjuje holesterol i čisti organizam

Zamka br. 5: Mali obroci

Pet manjih obroka bolje je nego tri velika. Pogrešno! Važno je koliko kalorija pritom unesemo u organizam. A kod pet malih obroka zbir je često veći jer se pri tom jede masnija hrana (naprimer tvrdi sirevi), a porcije su retko kad stvarno male.
Rešenje: I dalje jedite tri obroka. U pauzama između obroka pašće nivo insulina – a telo će početi da topi mrske masne jastučiće.

Zamka br.6: Supa

Ako prvo pojedete supu, manje ćete jesti za glavni obrok. Velika greška! Tečnost brzo prolazi kroz želudač, a daje minimalan osećaj sitosti. Osim toga, kremaste supe prave su kalorijske bombe.
Rešenje: Umesto supe, za predjelo pojedite salatu. Ona mnogo duže drži sitost.

Zamka br. 7: Vaga

Oni koji su bili na dijeti znaju da vaga u spočetku pokazuje gubitak kilograma. A onda, odjednom se ne miče s mrtve tačke. To znači da se telo prilagodilo na dijetu i smanjilo potrošnju kalorija – pa kilogrami sporije odlaze.
Rešenje: Kada kazaljka stane, aktivirajte se: plešite, plivajte, vozite bicikl.

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.