Naslovna Trikovi Načini i trikovi kako da vas zdrava hrana zasiti

Načini i trikovi kako da vas zdrava hrana zasiti

313
0
Foto: Shutterstock

Vašem zdravom obroku nedostaju neki elementi da biste osećali sitost duži period dana.

Jedna od bitnih namirnica u zdravoj ishrani su biljna vlakna, te se preporučuje unos uz svaki obrok. Ona su niskokalorična, pospešuju varenje i samim time održavaju osećaj sitosti.

Što je još važnije, hrana bogata vlaknima daje energiju.

Druga stavka su proteini, ali jednako važni u zdravoj ishrani i osećaju sitosti. Oni zasićuju više od masti i ugljenih hidrata, pospešuju metabolizam.

Pročitajte i:  Napravite zdravije makarone sa sirom

Namirnice bogate proteinima su jaja, meso, pasulj, pečurke…

Koristite maslinovo i kokosovo ulje, avokado, koštunjave plodove, puter od bundeve, to su sjani izvori biljnih masti neophodnih u zdravoj ishrani.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našim Facebook stranicama – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu 

Izvor: stvarukusa.rs

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.