Naslovna Sve o namirnicama Hrana za bolje zdravlje i vitku liniju

Hrana za bolje zdravlje i vitku liniju

154
0
hrana_za_vitku_liniju_i_bolje_zdravlje_cl.jpg

Pogledajte koje namirnice treba da uvrstiti u svakodnevni jelovnik prema preporuci stručnjaka.

Ovas: Ova žitarica je bogata vlaknima tako da ako započnete dan ovsenom kašom, budite sigurni da će vas zasititi do sledećeg obroka. Ne treba posebno naglašavati koliko pozitivnog učinka ima i na organizam.

Avokado: Egzotični avokado je bogat mastima, ali ova činjenica ne treba da vas plaši. Ukoliko unesete pravu količini masti, bićete siti i vaš organizam će pravilno funkcionisati.

Borovnica: Ovo voće ima izuzetno veliku primenu. Poznata po svojim efektu protiv starenja, borovnica je rado primenjena u kozmetici, kao i u kuhinji. Uz redovno konzumiranje poboljšaće vam krvnu sliku, a idealna je i užina ukoliko ste na dijeti.

Crna čokolada: Ljubitelje čokolade će obradovati činjenica da mogu uživati u svom omiljenom slatkišu, a da pritom će sačuvati zdravlje i vitku liniju. Naučnici su utvrdili da crna čokolada utiče pozitivno na metabolizam i sagoreva masti.

Brokoli: Bilo da je kuvano ili sveže, ovo povrće je poznato kao zaštitnik organizma od kancera. Brokoli slobodno uvrstite u svakodnedvni obrok jer se pokazao i vrlo pozitivno u raznim dijetama.

Pročitajte i:  Rešite se suvišnih kilograma: Ove namirnice će vas održati vitkim

Losos: Riba je izuzetno zdrava namirnica i preporučljivo je da se bar dva puta nedeljno da  nađe na trpezi.Ukusan odrezak lososa bogat je proteinima i omega 3 masnim kiselinama, koji ne samo što će vas brzo zasititi već će i zaštiti vaše zdravlje.

Krompir: Istina je da je krompir pun ugljenih hidrata, ali u umerenoj količini neophodan je za pravilno funkcionisnje organizma.  

Jaja:  Jedna studija je utvrdila da su žene koje su započela dan ovom namirnicom brže izgubile kilograme od onih koje su se odlučile za pecivo. Jaja su idealno rešenje za doručak, a za holesterol ne morate da brinete ukoliko i njih, kao i sve namirnice, unosite u umerenim količinama.

Zeleni čaj: Ovaj čarobni napitak je sjajan antioksidant i sagoreva brzo masne naslage i kalorije. Jedna studija preporučuje pet šoljica dnevno i vasa borba sa kilogramima biće uspešnija.

Vino:  Od sad uživajte u svom omiljenom piću i ne brinite za svoju liniju i zdravlje. Stručnjaci su pronašli snažan antioksidant u vinu koji sprečava taloženje masnih nasaga u organizmu. 

 

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.