Naslovna Poznate ličnosti Ovako se hrani Kara Delevinj

Ovako se hrani Kara Delevinj

49
0
kara_delevinj.jpg

“Vežbanje i dijeta protiv su svih mojih uverenja. Zapravo bih htela da nabacim poneki kilogram tako da dobijem obline i zadnjicu”, rekla je 23-godišnja engleska manekenka Kara Delevinj, teška samo 51 kilogram i visoka 176 centimetara.

Njen lični trener Džejms Dugan je u britanskom dnevniku Telegraf opisao Karinu vežbu za oblikovanje čvrste zadnjice. Vežba zvana „cevasto hodanje“ („tube walking“) pomaže u podizanju polutki zadnjice i u stabilizovanju bokova, kolena i gležnjeva.

„Cevasto hodanje“ za zadnjicu

Vežba izgleda tako da se namesti elastična traka oko gležnjeva, raskorači se dovoljno da traka bude napeta i napravi se s njom dvadesetak koraka. Potrebno je hodati polako i paziti da traka stalno bude napeta, a gornji deo tela treba držati uspravno i čvrsto. Drugi deo vežbe je teži – traka se postavi iznad kolena, potom se čučne i u tom položaju se napravi još 20 koraka.

Pogledajte i 8 dijeta pomoću kojih su smršali poznati

Čestim obrocima protiv nesvestice

Kara, trenutno najtraženija osoba iz sveta mode ne sprovodi klasičnu dijetu, ali izbegava zašećerenu hranu i ne pije kafu jer joj ona otežava san. Priklanja se raznovrsnoj i uravnoteženoj ishrani koja uključuje mnogo belančevina.

Pročitajte i:  Domaći keks od 3 sastojka koji sprečava glad i smanjuje apetit

Često jede masnu ribu i piletinu, a ponekad posegne za brzom hranom. Tokom modne revije Victoria’secret 2012. viđena je kako jede McDonald’s hamburger za ručak i pizzu za večeru. Kaže da bez čestih obroka oseća slabost i da je hvata nesvestica. 

“Stres je takođe zaslužan za moju mršavost. Moram stalno da jedem kako bih održavala energiju”, priznala je u intervjuu.

Karina nedelja: Šest dana ležernog vežbanja

Online magazin Healthyceleb.com otkrio je da se Karin ležeran režim vežbanja proteže na šest dana u nedelji i da trening nikada ne prelazi 60 minuta dnevno.

Ponedeljak: 45 minuta trčanja i 15 minuta skakanja preko užeta

Utorak: 60 minuta kick boxinga

Sreda: 15 minuta skakanja preko užeta i 20 minuta trčanja

Četvrtak: 25 minuta vežbi za noge, 25 minuta vežbi za trbušnjake i 10 minuta skakanja preko užeta

Petak: 45 minuta joge i meditacije

Subota: 45 minuta Pilatesa i 15 minuta vežbi za trbušnjake

Nedelja: Karin dan odmora

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – StvarUkusa

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.