Naslovna Hrana kao lek Ovo sigurno niste znali: 7 dobrobiti za vaš organizam ima samo JEDNA...

Ovo sigurno niste znali: 7 dobrobiti za vaš organizam ima samo JEDNA KONZERVA SARDINE

1242
0
Foto: Shutterstock

Zbog visokog sadržaja omega-3 masnih kiselina, proteina, vitamina B12 i selena, sardine spadaju u vrlo moćne čuvare zdravlja. Ukoliko se redovno konzumiraju, mogu da doprinesu poboljšanju kompletnog organizma, a doktor Džoš objašnjava koje sve benefite sardina ima.

1. Obiluju Omega 3-masnim kiselinama

Sardine su jedan od najboljih prirodnih izvora esencijalnih omega-3 masnih kiselina na svetu. Sadrže i EPA i DHA, dve vrste esencijalnih masnih kiselina koje telo koristi za smanjenje upale, što rezultira poboljšanim zdravljem, boljom funkcijom mozga i manjim rizikom od hroničnih bolesti.

Studije pokazuju da konzumiranje hrane poput sardine koja je bogata omega-3 masnim kiselinama može pomoći u lečenju od poremećaja raspoloženja poput depresije i anksioznosti.

Takođe, povoljno deluju na zdravlje srca, a dokazano je da snižavaju nivo holesterola i triglicerida.

2. Čuva zdravlje kostiju

Zbog velike količine kalcijuma, sardine mogu da vam pomognu da sačuvate zdravlje kostiju.

3. Čuva zdravlje tiroidne žlezde

Selen i jod su u sinergiji i osnovni su sastav sardine. Selen je neophodan za dobar rad tiroidne žlezde.

4. Obezbeđuje telu dovoljnu količinu vitamina B12

Pročitajte i:  Lekovitost čaja od kima: Leči respiratorne tegobe, oporavlja jetru, izbacuje toksine, pospešuje rad bubrega, reguliše krvni pritisak

Nedostatak vitamina B12 može izazvati simptome poput oštećenja nerava, oštećenja mentalne funkcije, poteškoće u snabdevanju ćelija kiseonikom i hronični umor. Redovnom konzumacijom sardine, nadomestićete nedostatak ovog vitamina koji je ključan za pravilno funkcionisanje celog organizma.

5. Smanjuje apetit

Vrlo hranjiva namirnica koja će vam obezbediti osećaj sitosti i do nekoliko sati.

6. Kontroliše nivo šećera u krvi

Sardine su prepune zdravih masti i proteina, koji deluju na usporavanje apsorpcije šećera u krvi. Kombinovanje hrane sa visokim udelom proteina i masti, poput sardina, sa ugljenim hidratima može usporiti oslobađanje glukoze (šećera) u krv, pomažući u naglim oscilacijama šećera.

Konzumiranje sardine posebno je važno za ljude koji imaju dijabetes, metabolički sindrom ili druga stanja povezana sa rezistencijom na insulin.

7. Poboljšava izgled kože

Masne kiseline iz sardina igraju veliku ulogu u zdravlju kože. One ublažavaju upalne procese na koži i daju joj zdravi sjaj.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa 

*Pratite Stvar ukusa i na Instagramu 

Izvor: stil.kurir.rs 

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.