Naslovna Hrana kao lek 6 načina da zdravo započnete dan: Dodajte đumbir u doručak, ne samo...

6 načina da zdravo započnete dan: Dodajte đumbir u doručak, ne samo u vidu čaja

465
0
Foto: Shutterstock

Da biste prvi obrok učinili ukusnim i zdravim, dodajte đumbir.

Ova biljka, tačnije njen koren pravo je skladište vitamina, antioksidanata, makro i mikroelemenata neophodnih za naše telo. Ali đumbir se ne može jesti kao nezavisno jelo.

Izdvojili smo šest najukusnijih načina kako da ova superhrana postane deo vašeg doručka.

Dodajte đumbir kafi

Tandem kafe i đumbira pruža moćnu zaštitu od slobodnih radikala, jer su oba proizvoda izuzetno bogata antioksidantima. Da biste napravili ovo super piće, dodajte prstohvat mlevenog đumbira u kafu ili stavite tanku krišku svežeg korena u šolju i pustite da se kuva 5 minuta. Đumbir će dati kafi izvanredan ukus, pomoći će vam da bolje okrepite i “uključite” telo nakon noćnog sna.

Pripremite čaj od đumbira

Jutarnje piće će vam pružiti podstrek energije i dozu vitamina C. Za one koji ne vole ili se trude da ne konzumiraju kofein, čaj od đumbira je savršeno rešenje. Možete skuvati sušeni ili sveži koren đumbira, dodati mu mentu, limun ili kamilicu. Za veče je i ovaj napitak savršen – umiruje živce i pomaže u rešavanju problema sa spavanjem.

Namažite na tost

Ako ste ljubitelj tosta za doručak, učinite ih ukusnim i zdravim sa džemom od đumbira. Još jedan način da pojačate vitamin C i antioksidante koji su vam potrebni. Samo zapamtite da džem sadrži puno šećera. Idealna opcija je da sami napravite džem, tako da možete biti sigurni u prirodnost njegovog sastava.

Pročitajte i:  Recept za jednostavan domaći hleb

Dodajte ga u smuti

Onima koji započinju dan sa zelenim smutijem, preporučujemo upotrebu đumbira kao sastojka pića. U svoj smoothie možete dodati sok od đumbira ili seckani sveži koren (prethodno oljušten). Đumbir, celer, zelena jabuka, nana i banana su odlična kombinacija. Ovo piće će vam obezbediti sve potrebne supstance i dati vam podsticaj za produktivan rad tokom celog dana.

Kao sastojak za granolu

Granola je odličan doručak, koji pruža telu odgovarajuću dozu sporih ugljenih hidrata i daje energiju pola dana. Đumbir će pomoći da ovo jelo postane još zdravije. Možete dodati prstohvat mlevenog korena ili sveže narendanog. Doza antioksidanata i vitamina rano ujutru je ono što vam treba!

Dodajte pečenim proizvodima

Ako volite da jutro započnete pecivom, ova opcija je definitivno za vas. Đumbir je odličan sastojak medenjaka, kiflica, kroasana, pa čak i hleba. Možete eksperimentisati sa izvrsnim receptima. Izaberite zdravo brašno, dodajte đumbir i uživajte u ukusnim i zdravim proizvodima!

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa 

*Pratite Stvar ukusa i na Instagramu 

Izvor: harpersbaazar.rs

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.