Naslovna Hrana kao lek 6 moćnih namirnica za jak imunitet

6 moćnih namirnica za jak imunitet

51
0
supa.jpg

I ne samo to – sledećih šest namirnica će vam, istovremeno, pomoći i da održite vitku liniju. Evo i koje su to.

Narandže

Zapravo, one mogu pomoći u olakšanju niza oboljenja: bore se protiv virusa, obezbeđuju organizam elektrolitima, pomažu u obnavljanju tkiva i jačaju kosti. Međutim, nije dokazano da one sprečavaju nastanak prehlade, ali ipak, mogu vam biti od pomoći kada se prehladite. Pored toga, mogu zadovoljiti i želju za slatkim.

Pogledajte i Hrana za jačanje imuniteta

Kelj

Sadrži antioksidante koji poboljšavaju imunitet. Pored toga, kelj sadrži i veliku količinu gvožđa i drugih minerala i vitamina što ga čini i odličnom namirnicom koja je zasitna, a koja vam istovremeno može pomoći da eliminišete suvišne kilograme.

Jogurt

Obzirom da sadrži probiotičke kulture, jogurt je izrazito pogodan za zdravlje celog organizma. Ukoliko ga konzumirate za doručak, on ne samo da može poboljšati imunitet već će se “pobrinuti” i da vaš metabolizam funkcioniše na optimalnom nivou.

Pogledajte i Jogurt, za jači imunitet i vitku liniju

Beli luk

Istraživanja pokazuju da antioksidantna jedinjenja koja beli luk sadrži mogu pomoći u borbi protiv karcinoma. Pored toga, on će poboljšati ukus i skoro svakog jela. I, ne samo to – istraživanja pokazuju da redovnim konzumiranjem beli luk može ubrzati metabolizam i pomoći kod mršavljenja.

Pročitajte i:  Saznajte: Evo kojih 7 namirnica podižu vaše raspoloženje

Čaj i med

Prilikom prehlade ili gripa, čaj se ponekad čini i kao jedan od najboljih lekova. Ali, to nije jedina stvar koju on može ponuditi. Osim što pomaže kod začepljenja grla i nosa, on može imati i pozitivan uticaj na metabolizam. Uvek ga zaslađujte (ukoliko pijete sladak čaj) medom, jer omiljeni pčelinji proizvod pomaže kod ublažavanja bola u grlu, a i sadrži mnogo manje kalorija od običnog šećera.

Pileća supa

Vruća supa će vam pomoći kod zapušenog nosa i grla, a proteini koje piletina sadrži pomažu u obnavljanju ćelija. Ona je prilično zasitna pa vam može poslužiti kao obrok. I, još da napomenemo – pravite je sami (koristite sveže povrće i piletinu) i izbegavajte varijante iz kesice (sadrže mnogo soli i pojačivača ukusa).

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – StvarUkusa

Izvor: minimagazin.info

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.