Naslovna Hrana kao lek 20 diuretičkih namirnica – ubrzavaju mršavljenje i snižavaju pritisak

20 diuretičkih namirnica – ubrzavaju mršavljenje i snižavaju pritisak

5765
0
20_diuretickih_namirnica_ubrzavaju_mrsavljenje_i_snizavaju_pritisak_1.jpg
Foto: Shutterstock

Ukoliko vam nakupljena voda u organizmu ili visok pritisak predstavljaju probleme, uvrstite namirnice koje imaju diuretičko dejstvo u svoju ishranu.

Predstavljamo vam spisak namirnica koje će cas osloboditit viška tečnosti iz organizma, ubrzati mršavljenje i sniziti povišen pritisak.

1. Ovas. Ova namirnica spada u vrhunsku hranu za gubitak suvišnih kilograma. Ovsene pahulje će vam pomoći da iz organizma izbacite višak tečnosti.

2. Limun. Ne samo da će poboljšati ukus obične vode, limunov sok vam može pomoći i kod visokog pritiska i drugih zdravstvenih problema.

3. Prokelj. Iako verovatno nije kod mnogih na vrhu liste omiljenih namirnica, prokelj je izuzetno zdrav i koristan u borbi protiv suvišnih kilograma.

4. Celer. Ovo povrće sadrži dosta tečnosti pa povoljno utiče na rad bubrega i pomaže u izbacivanju otrova iz organizma.

5. Đumbir. Sve zdravstvene blagodeti ove biljke prepoznatljive arome je zaista teško nabrojati. Između ostalog, đumbir pomaže i kod izbacivanja tečnosti iz tela i jača imunitet.

6. Jabukovo sirće. Ovo je još jedna namirnica koju uvek imate u kuhinji a veoma je zdrav i ima mnogo korisnih namena, kako u očuvanju zdravlja, tako u održavanju domaćinstva. Jabukovo sirće stimuliše organizam da se očisti i reši viška tečnosti.

7. Cvekla. Ovo povrće je odličan diuretik, a sadrži i antioksidanse koji čuvaju organizam od štetnih uticaja slobodnih radikala.

8. Kupus. Još jedan diuretik koji možete jesti na mnogo načina, a on će vam uvek pružiti značajne količine lekovitih materija.

9. Sok od brusnice. Ove ukusne bobice su odlične za zdravlje urinarnog trakta, pomažu u radu i bubrezima i deluju kao prirodni diuretik.

Pročitajte i:  BOLJE NISTE NIKAD JELI: Prevrnute krempite (VIDEO)

10. Peršun. Ova namirnica je odličan način da očistite organizam od štetnih materija i ojačate imunitet.

11. Napici s kofeinom. Kafa, čaj i drugi napici koji sadrže kofein su odlični diuretici, samo je važno da ih uzimate u umerenim količinama.

12. Plavi patlidžan. Ako soje obroke obogatite i ukusnim patlidžanom, organizmu ćete pomoći da izbaci višak tečnosti.  

13. Paradajz. Rajsko voće je moćan diuretik i pomoći će vam da se rešite nadutosti.

14. Lubenica. Kada je sezona ovog ukusnog povrća nemojte zaboraviti da češće uživate u sočnim zalogajima – lubenica je jedan od najboljih načina da se rešite viška tečnosti i ubrzate proces mršavljenja.

15. Voda. Ako redovno unosite tečnost u organizam, metabolizam će biti brži i lakše ćete se rešiti nadutosti.

16. Krastavac. Ovo povrće je, kao i lubenica, sastavljeno uglavnom od vode i zato je poželjno da se nađe što češće na vašem stolu.

17. Beli luk. Ova namirnica čisti organizam na mnogo načina, zato ga obavezno uvrstite u svoj jelovnik.

18. Šargarepa. Iako je poznata uglavnom po tome što pozitivno utiče na vaš vid, šargarepa je i odličan diuretik.

19. Špargle. Ne samo da su bogate hranljivim materijama, špargle su i odličan diuretik.

20. Artičoke. Ova namirnica se nalazi na samom vrhu spiska hrane sa jakim diuretičkim dejstvom.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našim Facebook stranicama- Stvar ukusa i Šta da kuvam danas? 

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu 

Izvor: stvarukusa.rs

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.