Naslovna Glavno jelo Zdrav doručak: Pripremite čia puding sa bananom i orasima

Zdrav doručak: Pripremite čia puding sa bananom i orasima

3129
0
cia.jpg

Čia puding s bananom i orasima je brz i jednostavan obrok koji vam može poslužiti kao međuobrok, kada poželite ”nešto slatko”.

Sastojci:

  • šolja mleka
  • 4 kašike čia semenki
  • pola banane
  • nekoliko oraha
  • cimet
  • kašičica meda

Postupak:

U šolju mleka dodati čia semenke. Pustiti da odstoji dvadesetak minuta (ili preko noći). Kada semenke nabubre, na vrh dodati iseckanu bananu, orahe, cimet i med.

Čia semenke sadrže veliku količinu omega-3 masnih kiselina. Konzumacija ove namirnice pozitivno utiče na podsticanje probave te pomaže u regulisanju telesne težine, s obzirom da ubrzavaju razgradnju masnoća u organizmu. S druge strane, ukoliko uvrstite čia semenke u svoj jelovnik, pozitivne promene odraziće se i na jačinu kose, noktiju, zuba, kostiju, zdravlje krvnih sudova.

Pročitajte i:  ZA PRAVE GURMANE: Zapečeni krompir sa sirom i slaninom

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našim Facebook stranicama – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu 

Izvor: stvarukusa.rs

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.