Naslovna Dijete Snažni, zdravi i fit: Jeftini proteinski obroci

Snažni, zdravi i fit: Jeftini proteinski obroci

452
0
protein.jpg

Za vas smo sastavili spisak jeftinijih varijanti punih proteina.

Tunjevina u konzervi

Ako želite svoju porciju ribe, ali ne možete priuštiti hranu na štandu morskih plodova ili mesa, evo vaše najbolje opcije.

Jedna konzerva tunjevine od oko 140g daje gotovo 30 grama proteina.

No, studije su pokazale da živa koja se nalazi u konzervi tune može biti štetna za vaše zdravlje.

Prema FDA istraživanju možete sigurno pojesti 158g bele tune nedeljno i sigurno 460g svetle tune (tj. ostalih vrsta tune).

Maslac od kikirikija

Kikiriki sadrži više biljnog proteina od bilo koje mahunarke ili orašastog ploda.

Možda neće biti ekvivalentan količini proteina u ogromnom ćurećem batku, ali 8 grama po porciji osigurava ekonomičan način za one kojima treba dnevna doza proteina, a imaju nizak budžet.

Surutka

Kao možda najefektnija metoda povećanja proteina u vašoj prehrani što se tiče cene, surutka osigurava telu idealan profil aminokiselina za izgradnju mišića, snagu i oporavak.

Budući da je takođe brzo probavljiv, prikladan je kao izvor hranjivih materija nakon vežbanja kada vaše telo treba brzu dozu proteina.

Surutka sadrži i jako malo laktoze – prirodnog šećera koji se nalazi u mlečnim proizvodima. Ako ste alergični na laktozu, vaše telo verovatno neće moći da je metabolizuje i pokazaće znakove alergije.

Pročitajte i:  Promene u organizmu: Šta se dešava kada ne jedemo, a šta kada ne pijemo vodu (VIDEO)

Posni sir

Posni sir je sveže obrani sir sa najmanje 18% suve materije i najviše 1% mlečne masti.

Ovaj izuzetan proizvod naziva se još i manekenom među sirevima, jer njegova mala kalorijska vrednost i veoma nizak sadržaj masnoće su idealna kombinacija za sve koji vode računa o svom zdravlju i svojoj telesnoj težini.

Energetska vrednost 100g je najviše 275kJ (66kcal), Nutritivna vrednost proizvoda: mlečna mast min. 1g, belančevine min. 12g, ugljeni hidrati min. 3g.

Jaja

Puna visokokvalitetnim proteinom i jeftina, jaja su zasigurno vredna pomena. Samo jedno jaje daje 6 grama proteina (11% RDA).

Sastav važnih aminokiselina, razgranatih aminokiselina i glutaminske kiseline čine protein jaja ultimativnim izvorom za pomoć vašim mišićima pri oporavku nakon vežbanja.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našim Facebook stranicama – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu 

Izvor: Fitness.com.hr

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.