Naslovna Dijete SMRŠAJTE PRIRODNIM PUTEM: Plan ishrane mršavljenja od doručka do večere!

SMRŠAJTE PRIRODNIM PUTEM: Plan ishrane mršavljenja od doručka do večere!

7455
0
Foto: Shutterstock

Prirodni način mršavljenja neće doneti instant rezultate, ali morate zbog sebe i zdravlja biti uporni.

Na pitanje kako smršati bez dijete, odgovor je da jedete češće, manje i raznovrsnije. Izbegavajte da jedete posle osam sati uveče, a noću nemojte zavirivati u frižider.

Gledajte da spavate osam sati. Jedite žitarice, voće, povrće, i nemojte izbacivati mast iz ishrane. Potrebno je da unosite masnoću ukoliko želite da smršate. Gazirane sokove zamenite zdravim sokovima od sveže ceđenog voća. Pijte čajeve bez da ih zasladite šećerom.

Poenta u prirodnom načinu mršavljenja je što Vi menjate celokupni odnos prema ishrani.

U zavisnosti koji sport ili fizičku aktivnost volite, posvetite joj se makar dva puta nedeljno. Možete se baviti i plesom, bitno je samo kretati se što više. Ukoliko se usedite, ništa nećete postići bez obzira na dijetu ili zdravu ishranu.

Merite se na svakih nedelju dana, a ne svakoga dana kako ne biste pali u očajanje i posegli za nekom banana ili paradajz dijetom.

Primer plana ishrane za mršavljenje

Ukoliko želite da smršate prirodnim putem, neophodno je napraviti plan ishrane. Da biste postigli željene rezultate, morate se držati tog plana. Plan podrazumeva da ispoštujete vreme kada jedete i sadržaj obroka.

Recepata ima mnogo i svakoga dana se možete počastiti nekim novim obrokom. Nemojte zapostaviti sezonsko voće i povrće.

Nutricionisti preporučuju da imate više od tri obroka dnevno, ali samo ako su umereni i unapred organizovani, naročito doručak.

Za doručak se preporučuju zobene pahuljice. Njih možete jesti sa medom ili voćem. Što se tiče hleba, unosite ga što manje. Idealno bi bilo da je integralni. Palenta sa jogurtom je odličan primer zdravog doručka. Za doručak se preporučuju badem i chia semenke.

Pročitajte i:  Doručak zlata vredan - napravite najzdraviji obrok

Ručak bi trebalo da uključuje meso – piletinu, teletinu, ćuretinu itd.

Riba je izvor proteina, minerala i vitamina. Preporučuju se tuna, sardina, bakalar, skuša. Možete je jesti sa krompirom ili pirinčem. Ima dosta jela u kombinaciji sa pirinčem i povrćem u kojima ćete zasigurno uživati. Izbegavajte prženu hranu.

Ne morate izbegavati pastu i picu, samo je bitno da ne jedete svakog dana jedno te isto.

Večera treba da bude lagana. Ako možete, jedite posni sir sa avokadom. U svakom slučaju, salate i mlečni proizvodi se preporučuju za večeru. Vodite računa o kalorijama i količini hrane, ali nemojte preterivati i biti preopterećeni brojkama.

Koji je najbolji način za mršavljenje

Najbolji način za mršavljenje je onaj koji se odvija prirodnim putem. Zdrava i pravilna ishrana u kombinaciji sa vežbanjem i sportskim aktivnostima ne može da zameni nijednu dijetu. Najbolje je posavetovati se sa nutricionistom oko ishrane i fitnes instruktorom za vežbe.

Ukoliko imate para, uradite test intolerancije na hranu. Saznaćete koje sve proizvode treba da izbegavate ukoliko želite da smršate. Testiranje će Vam takođe olakšati organizaciju i planiranje obroka.

Sve zvuči bolje od dijeta koje podrazumevaju da jedete kupus po ceo dan. Problem sa dijetom jeste što izbacivanjem određenih namirnica Vaš organizam lišavate zdravih sastojaka.
*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našim Facebook stranicama – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu 

Izvor: toposiguranje.rs

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.