Naslovna Dijete Mršavite uz grejpfrut

Mršavite uz grejpfrut

218
0
mrsavite_uz_grejpfrut.jpg

Idealan je trenutak da počnete sa dijetom? Onda se naoružajte snažnom voljom i – zalihama grejpfruta! Ovo južno voće sadrži neophodni C vitamina koji pospešuje proizvodnju noradrenalina – hormona koji masnoću iz hrane pretvara u čistu energiju, umesto u masne naslage na butinama i zadnjici! Osim toga grejpfrut snižava i nivo insulina u krvi. Inače insulin učestvuje u metabolisanju šećera – što se šećer efikasnije metaboliše veća je verovatnoća da će biti skladišten kao masne zalihe u telu.

Budite oprezni
Grejpfrut sadrži velike količine flavonoida naringina što može dovesti do problema i mnogih propratnih efekata nekih sintetičkih lekova ili sprečiti normalan metabolizam leka i brzo izbacivanje toksičnih delova leka. Zato ukoliko koristite neke lekove, trebalo bi obavezno konsultovati lekara i proveriti da li vaš lek može da ide uz grejpfrut. Ukoliko koristite takve lekove, grejpfrut treba zameniti sokom od narandže. To je dobra zamena jer sadrži slične elemente i vitamine ali bez rizika interakcije sa lekovima. Osim toga, iako grejfpfrut predstavlja zdravlje iz prirode, prevelik unos soka od grejpfruta može da dovede do izbacivanja kalcijuma iz tela, a samim tim i do propadanja zuba i koštane mase.

Pročitajte i:  Najstariji recept za mršavljenje od samo 3 sastojka

 

Primer jelovnika za Grejpfrut dijetu

Doručak

    * 1/2 grejpfruta ili manja čaša soka (1-1,2dl) od grejpfruta (nezaslađen)
    * 2 jaja pripremljena na bilo koji način
    * 2 tanko otsečene šnite slanine

Ručak

    * 1/2 grejpfruta ili manja čaša soka (1-1,2dl) od grejpfruta (nezaslađen)
    * Meso – bilo koja vrsta mesa, spremljeno na bilo koji način, koliko želite
    * Salata – začinjena po želji

Večera

    * 1/2 grejpfruta ili manja čaša soka (1-1,2dl) od grejpfruta (nezaslađen)
    * Meso ili riba – spremljeno na bilo koji način, koliko god želite
    * Povrće – bilo koje zeleno, crveno ili žuto povrće kuvano sa maslacom ili začinjeno po želji

Užina pred spavanje

    * 1 čaša soka od paradajza ili obranog mleka

Dozvoljeno povrće: crveni luk, paprike, rotkvice, krastavci, brokoli, spanać, zelena salata, kupus, šargarepa, grašak

Povrće za izbegavanje: crni luk, krompir, celer

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.