Naslovna Dijete Kako pasulj pomaže u mršavljenju

Kako pasulj pomaže u mršavljenju

3319
0
kako_pasulj_pomaze_u_mrsavljenju_cl.jpg

Pasulj je odličan saveznik u mršavljenju jer je bogat belančevinama, a sadrži malo kalorija. Takođe, smanjuje rizik od dijabetesa i srčanih bolesti i odlična je zamena za meso. 

Ipak, nemojte misliti da ćete smršati samo ako jedete pasulj. Ova namirnica mora biti samo deo vašeg plana mršavljenja, uz pravilnu ishranu i vežbanje. 

Evo nekoliko razloga zbog kojih bi trebalo da jedete pasulj što češće: 

1. Bogat je vlaknima

Pasulj je bogat vlaknima koja snižavaju holesterol i ubrzavaju probavne procese. U kombinaciji sa zdravom ishranom i vežbanjem, to može biti izuzetno korisno. Dakle, ukoliko želite da smršate jedite pasulj bar nekoliko puta nedeljno. 

Pogledajte i Kako izbeći nadimanje od pasulja

2. Sporo se probavlja

Jedan od mnogih razloga zašto bi trebalo jesti pasulj je taj da se on prilično sporo probavlja, što znači da je zasitan i da nećete ubrzo nakon obroka želeti nešto da pregrizete. To znači da nećete unositi nepotrebne kalorije pa vam na taj način pasulj pomaže kod mršavljenja. Pasulj će vas zasititi na duže vreme i sprečiti vas da tražite nezdrave namirnice poput slatkiša i grickalica. 

3. Sadrži malo kalorija

Pasulj ima izuzetnu nutritivnu vrednost, a sadrži jako malo kalorija. Šoljica pasulja, zavisno od vrste, sadrži otprilike između 200 i 250 kalorija. 

Pogledajte i 5 razloga da češće jedete beli pasulj

4. Bogat je proteinima

Pročitajte i:  Pikantno meksičko jelo: Sočno meso sa povrćem (VIDEO)

Pasulj je vredan izvor kvalitetnih belančevina, i sadrži malo kalorija i masnoća što znači da je odličan za vaš struk. Zbog takvog sastava pasulj je  izuzetno hranjiva namirnica koja će vas napuniti energijom. 

5. Odlična je zamena za meso 

Ako ne jedete meso ili barem pokušavate da ga izbegavate, pasulj je odlična namirnica koju bi trebalo da uvrstite u svoj jelovnik jer sadrži proteine i ostale hranjive vrednosti koje će vas napuniti energijom. Odličan je odabir za vegetarijance ali i za mesojede koji imaju problema s nadutošću i letargijom koje meso može da izazove. 

6. Dobar je za stabilizaciju šećera u krvi 

Da li ste znali da dijetalna vlakna u pasulju mogu da stabilizuju nivo šećera u krvi? Ako bolujete od dijabetesa ili hipoglikemije, svakako bi trebalo da jedete što više ove namirnice koja je odlična za kontrolu nivoa šećera u krvi. 

Pogledajte i Pasulj-čuvar zdravlja

7. Dobar je izvor energije

Ako želite hranu koja će vas napuniti energijom za celi dan onda je pasulj prava namirnica za vas. Naime, pasulj sadrži pravu kombinaciju ugljenih hidrata i proteina koji će vas satima držati sitim i punim energije. Takođe, pasulj sadrži i visok postotak vlakana a to usporava otpuštanje energije u organizam. 

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – StvarUkusa

Izvor: zena.hr

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.