Naslovna Dijete Kako da napravite savršen dijetalan omlet

Kako da napravite savršen dijetalan omlet

147
0
kako_da_napravite_dijetalni_omlet.jpg

Omlet može biti odličan način da započnete dan izbalansiranim doručkom. U zavisnosti od toga kako ga pripremate, omlet može da bude prava kalorijska bomba. Predstavljamo vam par saveta kako da vaš omlet bude zdrav i manje kaloričan.

1. Dodajte mesa ili malo sira

Pošto već imate dosta proteina u jajima, stavite umereno mesa i sira uz omlet, kako biste samo malo začinili i dodali ukus. Izaberite jedan od ova dva izbora, koji vam se najviše sviđa. Na primer, možete dodati malo grilovane piletine i ukrasiti ga sa povrćem i jednom kašičicom laganog kozijeg sira.

Pogledajte i Zbog čega je kozje mleko toliko zdravo

2. Ako ste ipak odabrali sir…

Samo polako. Ionako će se rastopiti i raširiti, tako da nema potreba da stavljate mnogo sira. Uzmite parče ili malu količinu sira visokog kvaliteta koji najviše volite. Možete probati i švapski sir ili parče rikota sira.

3. Stavite dosta povrća

Povrće je najbolji način da dodate ukus i potrebne nutrijente vašem omletu bez mnogo kalorija. Zeleno povrće je dobar izbor, a možete staviti i pečurke, luk, brokoli. Bukvalno sve što vam padne na pamet od povrća.

Pročitajte i 3 greške koje pravimo nakon kupovine voća i povrća

4. Pratite pravilo „trojke“

Izaberite 3 namirnice koje ćete iskombinovati sa omletom, dve nisko kalorične i jednu sa više kalorija. Na primer: paradajz, pečurke i avokado.. Ili spanać, brokoli i sir. Kombinacija ima beskonačno mnogo, a na vama je da samo izaberete.

Pročitajte i:  Kolač koji vraća u detinjstvo: Vanilice sa orasima (VIDEO)

5. Umesto soli, upotrebite sveže začinske biljke

Luk, bosiljak i ruzmarin su samo neki od mnogih biljaka koje možete iskoristiti da dodate jači ukus omletu, umesto da potegnete za soli.

Pročitajte i Prirodne zamene za so

6. Cela jaja ili samo belanca?

Iako je celo jaje zdravo da se pojede, sve zavisi od vaših prioriteta. Jedno jaje sadrži otprilike 70 kalorija, 5 grama masti i 6 grama proteina. U žumancetu se nalazi dosta hranljivih nutrijenata: proteini, vitamini A, B-6,B-12 i D. Takođe je bogato holinom i omega 3 kiselinama koje su bitne za rad mozga. Ipak, ako gledate holesterol i zasićene masti ili želite da smanjite što više unos kalorija, možete dodati jedno celo jaje i dva belanca ili napraviti omlet samo od belanaca.

7. Bez mazalica

Zelena salata je odličan par omletu. Takođe možete dodati pečeni krompir, a ako ne možete da jedete omlet bez hleba – uzmite onaj od celog zrna. Nemojte da stavljate margarin i ostale „mazalice“, već jednostavno stavite parče omleta na hleb i dobićete super sendvič.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – StvarUkusa

Izvor: zenskimagazin

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.