Naslovna Dijete Grickalice koje ne goje

Grickalice koje ne goje

350
0
grickalice_koje_ne_goje_cl.jpg

Ako želite da budete vitki važno je da imate međuobroke. Ovo su grickalice koje su zdrave i u kojima je dozvoljeno uživanje…

Bademi

Nutricionistica Roberta Re dala je nekoliko saveta o hrani koja nam može biti kvalitetna užina, a među njima su i bademi. Jedete li ih pre ručka, bićete manje gladni, a to je pokazalo jedno istraživanje. Bademe bi trebalo da sažvaćemo čak 40 puta jer tako dobijamo više nutrijenata i vitamina E.

Čokolada za kuvanje

Da li imate haotičan dan u kancelariji i odmah vam treba nešto kako biste se smirili, odaberite crnu čokoladu. Ona će vas opustiti i izazvati osećaj zadovoljstva. I mleko i čokolada imaju pozitivan rezultat na osećaj anksioznosti. Uz manju porciju od jednog reda čokolade, nivo šećera u krvi nije skočila i poremetila sastav.

Žitarice

Kada imate krizu pre ručka i hvata vas jaka glad, pojedite obične žitarice bez šećera. Naučnici kažu da će one podstaći telo na proizvodnju serotonina – neurotransmitera koji suzbijaju apetit. Tako ćete lakše izdržati do ručka. U ovom slučaju imate samo jedno pravilo, a to je da ih ne jedete s mlekom jer mozak oslobađa serotonin samo u nedostatku proteina.  Da biste zadovoljili potrebe, dovoljno je pojesti jednu četvrtinu čaše i to u roku od deset minuta jer će se inače serotonin proizvoditi dosta sporije.

Pročitajte i:  6 saveta za uspešan gubitak težine

Sir i jogurt

Ako se osećate umorno, uzmite mali obrok bogat proteinima poput nemasnog jogurta ili svežeg sira. Pojedete li neki slatkiš, biće vam još teže i osećaćete se iscrpljeno čim prođe onaj prvi, slatki osećaj. Takvim načinom ishrane u organizam ćete unositi dovoljno kalcijuma, što pomaže i kod ublažavanja PMS-a.

Voće

Želite li zdravi međuobrok bez suvišnih kalorija, najbolji je izbor voće. Profesorka Eni Mektiran, smatra da je za mršavljenje bitno izbaciti međuobrok ako niste toliko gladni da ne možete izdržati, a ako je tako, njen izbor svakako je voće. Takođe preporučuje da ne premašimo iznos od 100 kalorija. Tako, na primer, možete da pojedete bananu, krušku, mali mango, pomorandžu, mandarinu ili breskvu. Odlučite li se za sušeno voće, količine su dosta manje: tri šljive, urme ili smokve ili osam sušenih breskvi. I nemojte zaboraviti da voće ima puno vitamina, ali i vlakana koja su ključni za mršavljenje. 

Izvor: Prva

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.