Naslovna Dijete Dijetalni doručak: Najbolje namirnice za mršavljenje

Dijetalni doručak: Najbolje namirnice za mršavljenje

270
0
dijetalni_dorucak_najbolje_namirnice_za_mrsavljenje.jpg

Predstavljamo vam spisak namirnica koje su se najčešće nalazile na jutarnjem jelovniku osoba koje su uspešno smršale.

1. Kafa

Osobama koje vole jutarnje vežbe, naročito će prijati koji gutljaj kafe uz jutarnji obrok. Istraživanje objavljeno u International Journal of Sport Nutrition and Exercise Metabolism pokazalo je da konzumiranje kofeinskih napitaka pre vežbanja može povećati sagorevanje kalorija za 15 procenata.

2. Banana

Verovatno ste već čuli za čuvenu “jutarnja banana” dijetu. Ovo voće će vam pružiti energiju i zasititi, pa je odličan izbor za prvi obrok. Možete dodati i druge zdrave sastojke i napraviti zdrav smuti od banana.

3. Jaja

Brojna istraživanja su pokazala da doručak bogat proteinima pruža duži osećaj sitosti i da ćete tako uneti manje kalorija za ručak. Izaberite jaja po svom ukusu – kuvana, poširana ili na oko.

Pogledajte i Kako da ispržite savršeno jaje na oko

4. Borovnice

Ove ukusne bobice su pune antioksidanasa, a s njima ćete u organizam uneti i druge hranljive materije, a o kalorijama ne morate da brinete.

Pročitajte i:  Vranjanska gibanica: Pita samsa sa gotovim korama (VIDEO)

5. Jagode

Dodajte svom doručku i ukusne jagode, obezbedite organizmu izuzetno hranljive materije i bićete zadovoljni brojkama koje pokazuje vaga.

6. Čaj

Za uspešan gubitak kilograma se naročito preporučuje zeleni čaj. Ovaj lekoviti napitak je bogat antioksidansima, eliminiše slobodne radikale i ubrzava metabolizam.

Pogledajte i 5 razloga da češće pijete zeleni čaj

7. Mleko

Ovo je još jedan odličan način da organizmu obezbedite proteine u jutarnjim satima.

8. Tost od celog zrna žitarica

Ako baš ne možete bez ugljenih hidrata, izaberite peciva napravljena od brašna od celog zrna žitarica. Bogata su vlaknima, pa će osećaj sitosti duže trajati.

9. Spanać

Ovo je odlična namirnica za mršavljenje – sadrži dosta vlakana, ali i proteina. Iskombinujte poširana jaja i spanać i uživajte u zdravom obroku.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.