Naslovna Dijete Brzinska detoksikacija: Rešite se viška tečnosti uz pomoć DIJETE koja je osvojila...

Brzinska detoksikacija: Rešite se viška tečnosti uz pomoć DIJETE koja je osvojila svet!

108
0

Ako vam malo fali da obučete svečanu haljinu, primenite brzi režim detoksikacije

Da biste izravnali stomak kako biste mogli da obučete novogodišnju haljinu biće vam potrebno svega 24 sata, a za to postoji nekoliko detoksikacijskih dijeta kojima se podvrgavaju mnoge glumice i supermodeli pre nekog važnog događaja.

Ovi jednodnevni režimi ishrane nisu klasična dijeta već omogućavaju samo izbacivanje viška tečnosti koja “dodaje” od pola do dva kilograma.

PRIMER JELOVNIKA 1:

Napravite meni od dostupnih namirnica koje ukupno sadrže 1.200 kalorija.

Doručak: Šolja nemasnog mleka, pomorandža i porcija žitarica ili: ovsena kaša sa mlekom uz dodatak iseckanih krušaka i badema.

Prepodnevna užina: kriška dinje ili pola šolje nemasnog jogurta.

Ručak: Sendvič od hleba ili peciva pravljenog od celog zrna žitarica, sa nemasnim mesom, spanaćem i grožđem ili: vegetarijanski suši ili salata od svežeg povrća.

Popodnevna užina: Nemasni jogurt sa svežim bobičastim voćem i kašikom meda.

Večera: Pola šolje smeđeg pirinča sa mahunarkama, paradajzom, lososom i voćem ili: piletina sa smeđim pirinčem sa barenim šparglama.

Pročitaje i: Manekenska dijeta: Za 10 dana do 6 kg manje!

PRIMER JELOVNIKA 2

7:00 doručak: čaša jogurta, kajgana od dva jajeta ili šolja svežeg sira.

Pročitajte i:  Slanina može pomoći u mršavljenju?

13:00 ručak: šolja svežeg sira sa šakom škampa ili konzerva tunjevine pomešane sa malo kisele pavlake, ili nekoliko kriški dimljenog lososa sa malo krem sira.

16:00 užina: kafa sa mlekom.

19:00 večera: odaberite jednu od kombinacija koje možete jesti za ručak ili napravite poširani losos sa malo jogurta, ili omlet od dva jajeta sa malo svežeg sira.

22:00 užina: ako ste gladni, pred spavanje popijte šolju toplog mleka.

PRIMER JELOVNIKA 3

Pirinčani dan: 150 grama pirinča skuvajte u puno vode i podelite na tri porcije koje ćete jesti tokom dana u jednakim razmacima od četiri do pet sati. Ujutro i uveče u pirinač možete da dodate malo povrća sa začinima, a za ručak 200 g kuvanog paradajza.

Povrtni dan: 70 g krompira i 60 g kuvanog povrća treba podeliti na tri obroka. Krompir može biti kuvan ili pečen u rerni. Povrće za prilog možete da skuvate na pari. Od začina su dozvoljeni peršun i majčina dušica.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: koznazna.com

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.