Naslovna Dijete 5 super saveta za ravan stomak

5 super saveta za ravan stomak

78
0
5_super_saveta__za_ravan_stomak.jpg

Dovoljne su male promene u ishrani i ubrzo ćete ukloniti masne naslage sa stomaka.

1. Doručkujte ovsenu kašu

Rastvoriva vlakna koja se nalaze u ovsenoj kaši i jabukama su veoma efikasna u eliminisanju viška masnih naslaga sa stomaka. Stručnjaci preporučuju da dnevno unosite 25 do 30 grama vlakana. Prosečna kesica instant ovsene kaše ima 3 grama vlakana, dok pola šolje bobičastog voća ima još 4 grama.

Pogledajte i 5 načina da ovsene pahulje budu vaš omiljeni doručak

2. Pijte zeleni čaj

Učesnici jednog istraživanja koji su dnevno pili 2 šolje zelenog čaja izgubili su šest puta više masnih naslaga od ispitanika koji nisu pili taj napitak. Katehini koji se nalaze u zelenom čaju ubrzavaju razgradnju masnih naslaga, tvrde naučnici.

Pogledajte i Zeleni čaj i limun za lepši ten

3. Jedite orašaste plodove i ulja s masnim kiselinama

Ne izbegavajte prelive za salate. Mononezasićene i polinezasićene masne kiseline koji se nalaze u nekim uljima i orašastim plodovima mogu vam biti od velike pomoći u eliminisanju masnih naslaga.

Pogledajte i 6 namirnica za zdravu štitnu žlezdu

4. Jedite mlečne proizvode

Pročitajte i:  Očistite organizam od parazita i normalizujte težinu

Neka jogurt bude vaš izbor za užinu. Mlečni proizvodi će vam pomoći da izgradite mišiće i manje skladištite masnoće. Jedna studije Univerziteta Tenesi je pokazala da su osobe koje su uz obrok konzumirale 170 grama jogurta s niskim procentom masnoće izgubile i do 80 procenata više masnoća u poređenju s onima koji su samo smanjili unos kalorija. Povećanim unosom kalcijuma snižava se kalcitrol, hormon koji podstiče skladištenje masti.

Pogledajte i Kako da napravite grčki jogurt

5. Jedite zdravu večeru sa celovitim žitaricama

Uživajte u zdravim obrocima umesto da pokušate da smršate gladovanjem. Studija objavljena u Journal of Clinical Nutrition pokazala je da ishrana bogata zdravim ugljenim hidratima daje odlične rezultate kada je mršavljenje u pitanju. Vlakna u hrani od brašna celovitih žitarica povoljno utiču na varenje, a i produžavaju osećaj sitosti.

Pročitajte i Sve blagodeti žitarica

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.