Naslovna Članak Zašto bi trebalo češće da jedemo rukolu?

Zašto bi trebalo češće da jedemo rukolu?

70
0
rukola.jpg

Rukola je zeleniš poprilično specifičnog, malo biberastog ukusa, sa listovima koji podsećaju na lišće hrasta. Veoma je zdrava, lako može da se uzgoji i u kući, a kalorijska vrednost joj je samo 5 kalorija po jednoj porciji.  

Rukola nije kalorična i veoma je zdrava

Rukola je prepuna vlakana koji pomažu dobru probavu i posle nje ne osećamo potrebu za masnom i slatkom hranom. Pomaže nam da snizimo holesterol i da nivo šećera držimo pod kontrolom.

Pogledajte i Ove namirnice su najzdravije na svetu

Rukola je bogata je vitaminom K koji je veoma važan za što bolju apsorpciju kalcijuma u kosti i zube. Vitamin K igra važnu ulogu i u prevenciji srčanih oboljenja. Konzumiranjem ove zdrave biljke smanjujemo hronična upalna stanja u organizmu.

Pročitajte i:  Sastojci koji utiču na vaše zdravlje, ali i na raspoloženje

Rukola će takođe da nam pomogne da se odbranimo od starenja mozga i opadanja kognitivnih sposobnosti, jer poseduje velike količine B vitamina, a posebno folata. Dokazano je da kod starijih ljudi nedostatak folata vodi do kognitivnih smetnji.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Izvor: vesti-online.com

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.