Naslovna Članak Saveti nutricionista: Kako da se hranite na moru

Saveti nutricionista: Kako da se hranite na moru

38
0
saveti_nutricionista_kako_da_se_hranite_na_moru.jpg

Da biste na moru izbegli probleme sa varenjem, tromost i malaksalost, bilo bi dobro da navike i jelovnik prilagodite novim klimatskim uslovima i opuštenijem tempu života.

Pogledajte i Kako da izbegnete trovanje hranom za vreme vrućina

Da biste ostali u top formi i sačuvali vitku liniju, nutricionisti savetuju:

– Pre nego što odete na plažu obavezno doručkujte. Neka obrok bude lagan – izaberite musli ili sendvič sa jogurtom, neko voće ili prirodni voćni sok.

– Posle prvog obroka napravite malu pauzu pre nego što odete na plažu i uđete u vodu.

Pogledajte i Zdravi i vitki: 7 saveta za letnju ishranu koja prija organizmu

– Ako nemate apetit u vreme ručka, uzmite čorbu od povrća. Bilo da ste na moru ili kod kuće, letnja ishrana bi i trebalo da bude obogaćena sa što više raznovrsnog povrća.

Pročitajte i:  Arapsko tumačenje snova o namirnicama

– Izbegavajte slana i pržena jela, kao i brzu hranu.

– Ne praktikujte česte, obilne večere u restoranima. Umesto toga počastite se sladoledom ili voćnim kupom.

– Unosite dosta tečnosti, ali izbegavajte gazirana i alkoholna pića. Dok ste na plaži pijte samo mineralnu vodu.

Pogledajte i 9 idealnih namirnica za plažu ili odlazak na bazen

– Izbegavajte ljutu i začinjenu hranu.

– Od slatkiša birajte kremaste voćne torte ili salate.

– Između obroka, umesto raznih grickalica, jedite voće.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Izvor: Novosti
Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.