Naslovna Članak Rešite se nadutosti: Trodnevni jelovnik za ravan stomak

Rešite se nadutosti: Trodnevni jelovnik za ravan stomak

7954
0
trodnevni_jelovnik_protiv_nadutosti.jpg

Bolovi u stomaku, teško kretanje, odeća koja odjednom počinje da steže oko struka… Verovatno su i vama poznati ovi neprijatni simptomi nadutosti. Ipak, to možete da izbegnete ako se na vašoj trpezi nađu prave namirnice i ako ste svesni šta izaziva nadutost.

Pogledajte i 7 odličnih načina da pobedite nadutost

Šta izaziva nadimanje

Nadutost stomaka nastaje uglavnom zbog gasova ili zadržavanja vode u organizmu. Zato stručnjaci preporučuju da izbegavate hranu koja može izazvati gasove. Tu spadaju: mahunarke, jabuke, brokoli, kruške, kupus, karfiol, breskve, prokelj, hrana s veštačkim zaslađivačima, gazirani sokovi, alkkohol, pržena hrana…

Takođe, nemojte previše soliti jela jer će se tako voda zadržavati u organizmu i izazvati nadutost.

Kada ste izloženi stresu, to ugrožava nesmetano varenje, pa i tako može doći do nadimanja.

Pročitajte i Namirnice koje ne izazivaju nadutost stomaka

Koja hrana ne nadima

Ravan stomak možete zadržati i ako jedete namirnice koje su bogate kalijumom i vodom. To su banane, avokado, spanać, lubenica, dinja, krastavac, celer…

 

Trodnevni jelovnik protiv nadimanja

Pročitajte i:  ZDRAVA POSLASTICA ZA CELU PORODICU: Evo kako da obradujete vaše najmilije!

Dan 1

Doručak: Ovsene pahulje koje su natopljene prethodne noći

Jutarnja užina: Krastavac

Ručak: Pileći ražnjići s ruzmarinom i salata od špargli

Užina: Kriška lubenice ili krastavac

Večera: Punjene tikvice ili čorba od paradajza

Pogledajte i 5 najboljih recepata za jela sa tikvicama

Dan 2

Doručak: Grčki jogurt s 1/2 šolje jagoda, 1/2 šolje borovnica i 1/2 šolje badema

Jutarnja užina: jedna banana

Ručak: Tortilja s povrćem i avokadom

Užina: Salata od spanaća

Večera: Pržen ili grilovan losos sa salatom povrća (dodajte salati morač i mirođiju)

Pogledajte i Kako da napravite grčki jogurt

Dan 3

Doručak: Kajgana sa spanaćem, paprikama, origanom, fetom i avokadom

Jutarnja užina:  1/4 šolje mešanih orašastih plodova

Ručak: Paprike punjene šampinjonima i kinoom (može i pirinčem, ali bez mesa ili pasulja)

Užina: Banana

Večera: Čorba od slatkog krompira ili paradajza

Pre naglih promena navika u ishrani obratite se svom lekaru.

Pročitajte i Paradajz čorba

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.