Naslovna Članak Ovu hranu ne bi trebalo da podgrevate

Ovu hranu ne bi trebalo da podgrevate

177
0
ovu_hranu_nemojte_podgrevati_2.jpg

Napravili ste više musake, krompira, spanaća ili pečuraka nego što vaši ukućani mogu da pojedu, pa ste ostatak stavili u frižider i planirate da ih podgrejete sledećeg dana? To baš i nije dobra ideja.

Evo koja hrana ne treba da se podgreva i zbog čega.

Pečurke

Pečurke bi trebalo da pojedete čim ih spremite, a ako vam ostane višak, bolje je da ih jedete hladne. To se isto odnosi i na supe i druga variva koja sadrže pečurke. Podgrevanjem pečuraka menja njihova struktura proteina, kao i sam ukus. Tada može doći do problema prilikom varenja, ali i smanjenja zdravstvenih blagodeti ove ukusne namirnice. 

Pogledajte i Zbog čega su pečurke dobre za vaše zdravlje

Piletina

Kao i kod pečuraka, i podgrevanjem mesa može do promene u proteinima. Ako baš ne uživate u hladnoj pieltini, najbolje je da je podgrevate na nižoj temperaturi.

Krompir

Ovo je veoma hranljiva namirnica koju ne bi trebalo podgrevati jer tako gubi blagotvoran uticaj na zdravlje. Jedite krompir dok je još topao ili pak kad se ohladi, ali ga nemojte podgrevati. Ako spremate varivo koje ćete jesti nekoliko dana, dodajte tek skuvan krompir pre svakog podgrevanja jela.

Pročitajte i:  Poželećete da se porodite u Japanu kada budete videli kakve obroke dobijaju u bolnici (FOTO)

Pročitajte i 9 najčešćih grešaka u pripremi krompir pirea

Spanać

Ovo lekovito povrće ima visok procenat nitrata koji se ponovni zagrevanjem pretvaraju u nitrite. Oni su potencijalno kancerogeni, pa se zato preporučuje da spanać jedete tek spremljen, a kad se ohladi ne treba ga ponovo zagrevati.

Cvekla

koa i spanać, i cvekla takođe sadrži nitrate koji se podgrevanjem pratvaraju u nitrite i mogu imati štetan uticaj na naše zdravlje.

Pogledajte i Magični kvas od cvekle – čisti jetru, sprečava rak, reguliše krvni pritisak

Jaja

Ova namirnica može postati štetna ako se podgreje, ali samo ako se nalazi u jelima u kojima su već skuvana ili pržena jaja, a ne dodata umućena, kao što je slučaj kod sosova.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.