Naslovna Članak Ovih 9 "masnih" namirnica tope kilograme

Ovih 9 "masnih" namirnica tope kilograme

58
0
ovih_9_masnih_namirnica_tope_kilograme.jpg

Suprotno ustaljenom mišljenju da su masnoće štetne za zdravlje, one ipak nisu loše za telo. Konzumacija dobrih masnoća čuva organe, podstiče apsorpciju hranjivih materija iz namirnica i pomaže u procesu sagorevanja kalorija. 

1. Maslinovo ulje 

Maslinovo ulje je bogato nezasićenim masnim kiselinama, što su takozvane “dobre” masnoće koje sprečavaju i usporavaju razvoj raznih bolesti – od dobijanja dijabetesa tipa 2 do osteoporoze, depresije i srčanog udara. 

Pogledajte i 5 zdravih namirnica koje sadrže više masti od krofne

2. Nemasna junetina 

Studije su pokazale da juneće meso od životinja hranjenih travom sadrži zdrave omega 3 masne kiseline koje čuvaju zdravlje srca i kardiovaskularnog sistema. Uz to, reč je o manje masnom tipu mesa, pa u njemu možete uživati češće. 

3. Kokosovo ulje 

Ne samo da kokosovo ulje snaži organizam i jača imunitet tela, nego su neke studije pokazale i da doprinosi topljenju masnih jastučića na predelu stomaka. 

Pogledajte i Masna hrana opasnija za muškarce

4. Tamna čokolada 

Tamna čokolada može smanjiti napade gladi. Jedno istraživanje je pokazalo da konzumacija nekoliko kockica tamne čokolade dva sata pre obroka uzrokuje uzimanje 20 posto manje kalorija u kasnijem obroku. Ove blagonaklone karakteristike nažalost nema mlečna čokolada. 

Pročitajte i:  Režim ishrane Džesike Albe: Kako je za 4 meseca dovela liniju do savršenstva

5. Bademi 

Šaka badema je savršeni izbor za međuobrok. Ovi orašasti plodovi su prepuni hranjivih materija koji sprečavaju taloženje masnoća u telu. Takođe, reč je o odličnom izvoru proteina, koji daje potrebnu energiju.

Pogledajte i Naučnici tvrde: Bademi i beli hleb regulišu holesterol i šećer u krvi

6. Avokado 

Ova superhrana održava struk tankim i zdravim. Avokado sadrži mnogo prehrambenih vlakana i proteina zbog čega se nameće kao odličan izbor kada želite da “zavarate” glad. 

7. Losos 

Ako želite da smršate, na jelovnik uvrstite losos. Ova riba je prepuna omega 3 masnih kiselina koja uravnotežuje nivo dobrog holesterola i čuva zdravlje srca. 

8. Puter od kikirikija 

Konzumacije jedne kašike putera od kikirikija dnevno pojačava nivo energije i pomaže da zadovoljite glad. Isprobajte ovaj ukusni maslac u kombinaciji s jabukom, i tako kreirajte neočekivani, ali učinkoviti međuobrok. 

Pogledajte i Napravite domaći puter od kikirikija (VIDEO)

9. Semenke suncokreta 

Slani zalogajčići zbog kojih ćete se osećati sito i koncentrisano tokom celog dana. Semenke suncokreta sadrže mnoštvo prehrambenih vlakana koje podstiču rad probave i ubrzavaju rad metabolizma.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Izvor: Zadovoljna
Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.