Naslovna Članak OVIH 5 grešaka činite kada želte da izgubite kilograme

OVIH 5 grešaka činite kada želte da izgubite kilograme

57
0
decojka-shutter.jpg

Svi koji muku muče s viškom kilograma imaju jedan cilj – izgubiti neželjeni višak, ali treba misliti i na svoj organizam…

I dok pokušavamo naći odgovarajuću dijetu, složiti jelovnik prilagođen našem metabolizmu i željama mnogi od nas neretko pokušavaju smršati na nekoliko loših načina koji dugoročno samo štete organizmu.

I dok su zdravi balansirani jelovnik i vežbe najbolji način za izgubiti neželjene kilograme, mnogo puta prečicom pokušavamo doći do cilja.

Pročitajte i Izgubite 7 kilograma bez držanja dijete

1. Izbacivanje ciele skupine hrane s jelovnika

Izbacivanje određenih namirnica s jelovnika nije zdravo i može uzrokovati ozbiljne zdravstvene probleme. Opsesivno pridržavanje pravila i izbacivanje s jelovnika npr. ugljienih hidrata, upozoravaju stručnjaci, može uzrokovati nedostatak određenih nutrijenata u organizmu.

Ukoliko izbacimo određenu hranu iz organizma samo ćemo biti u deficitu nekih nutrijenata. Umjesto da npr. s jelovnika izbacite ugljiene hidrate možete napraviti zdrave zamene. Jesti hleb od cielog zrna, ječam, heljdu, zob i pri tom naravno paziti na količinu.

2. Preskakanje obroka

Premda nam se ponekad čini da ćemo ukoliko preskačemo obrok gubiti kilograme, činimo upravo suprotno. Preskačući jelo usporava nam se metabolizam. Preskakanjem obroka mogli bismo, kažu stručnjaci, lako dobiti višak.

Uravnotežena prehrana, obroci otprilike u isto vreme i manje porcije, svakako su bolji put, nego preskakanje čitavog obroka. Izgladnjivanje je jedan od najgorih oblika držanja dijete jer svom organizmu uskraćujete sastojke nužne za njegovo funkcisanje.

Pročitajte i:  Dijeta sa maslinama - smršajte 4 kilograma za 5 dana

Pročitajte i Dijeta magičnom supom: Smršajte 4 kg za 7 dana

3. Ekstremno vežbanje

Često kada rezultate želimo postići brzo i odlučimo se na ekstremno vežbanje svom telu činimo protivuslugu. Naime, ako i izgubimo nekoliko kilograma viška, oni bi se mogli vratiti kao bumerang jednom kada prestanemo s intenzivnom vežbom. Telo ne treba terati preko granica izdržljivosti. Držite se jednog ritma vežbanja, budite uporni i rezultati neće izostati.

4. Kašasta ili tečna dijeta

Supa, tečna jela i napici, odlična su za telo, posebno supa jer izvrsno krepi organizam i jača imunitet. No, jesti samo tečnu hranu nije dovoljno za naše telo. Tečna i kašasta hrana ne može telu dati dovoljno važnih nutrijenata i snabdeti ga energijom ceo dan.

5. Previše posta i detoksikacije

Iako je povremena detoksikacija dobra, prečesto praktikovanje ‘posta’, čišćenjem organizam s ciljem otapanja masti, udar je na telo koji iscrpljuje i dugoročno nema željeni učinak. Povremena detoksikacija, odgovarajućim napitcima, sokovima je poželjna, no o intenzitetu i učestalosti najbolje je da se konsultujete s lekarom ili nutricionistom. Svakako je treba prilagoditi organizmu i njegovim osnovnim potrebama.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranicama – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: narodnilijek.com

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.