Naslovna Članak Ove namirnice su bogate ugljenim hidratima a lake za varenje

Ove namirnice su bogate ugljenim hidratima a lake za varenje

216
0
keks.jpg

Ugljeni hidrati ne moraju da budu neprijatelji kada smo na dijeti ili kada samo želimo da poboljšamo našu ishranu. Dovoljno je da sve unosimo umereno i da znamo iz čega se sastoji hrana koju volimo da spremamo.

1. Ražani keksići

Ražani keks možete jesti i umesto hleba, ali u umerenim količina, pošto se uglavnom prave od celog zrna. Zdraviji su svakako od belog hleba, ali treba znati da 30g ovog keksa sadrži preko 20g ugljenih hidrata. Zato svedite konzumiranje ovog keksa na dva do tri komada i to će vam biti dovoljno.

Pogledajte i Ruski narodni lek za jačanje imuniteta i bolje varenje

2. Sok od suvih šljiva

Sok od suvih šljiva je jedan od najzdravijih sokova jer vam za njegovo pravljenje nisu potrebni dodatni šećeri i jer je i te kako zdrav. Sok od šljiva je bogat vitaminima B6 i B3, C i K, kao i vlaknima i sorbitolom. Što se tiče ugljenih hidrata, sadrži ih oko 45g na 200ml.

3. Kestenje

Kestenje je niskokalorično koštunjavo voće, ali sadrži dosta ugljenih hidrata (30g kestena =15g ugljenih hidrata).

Pogledajte i Ugljeni hidrati koje možete slobodno da jedete

4. Pasulj

Poznato je da je pasulj zdrava namirnica koja obiluje proteinima i vlaknima, ali i složenim ugljenim hidratima. Ako nemate vremena za njegovo spremanje, možete se odlučiti i za opciju kupovine pasulja u konzervi, ali vodite računa, jer gotova hrana sadrži dosta dodatnih šećera.

Pročitajte i:  Ovih 9 namirnica deluju protivupalno, smanjuju bol, umor i nadutost

5. Suve smokve

Smokve su zdrave i uvek je preporučljivo konzumirati ih umesto kupovnih slatkiša. Dobar su izvor kalijuma, magana, bakra i vitamina B, ali i ugljenih hidrata. Šest suvih smokvi sadrže oko 30g ugljenih hidrata, pa ne treba sa njima preterivati.

Pogledajte i Da li vam telo poručuje da vam nedostaju ugljeni hidrati

6. Keksići bez šećera

Sam naziv ovog keksa vam govori da su zdravi i da su bolja opcija od običnih keksića koji se mogu svuda kupiti, ali treba da znate da sadrže i veći broj ugljenih hidrata (doduše, manje od onih sa šećerom). Ne treba ni sa njima preterivati, ali je u redu pojesti dva do tri komada.

Uz sve ovo možete popiti i sok od grejpgruta ili pomorandže koji sadrže dosta vitamina i mali broj ugljenih hidrata. U svakom slučaju, u svemu je potrebno naći meru ako želite da budete zdravi i izgledate lepo.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: Ženski magazin

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.