Naslovna Članak Ove namirnice će poboljšati vašu cirkulaciju

Ove namirnice će poboljšati vašu cirkulaciju

87
0
ova_hrana_poboljsava_cirkulaciju.jpg

Osim kretanjem, što je izuzetno bitno, cirkulaciju možete poboljšati i ako u svakodnevnu ishranu uključite namirnice poput ribe, celovitih žitarica povrća i voća (posebno bobica), a važni su i neki ljuti začini. Ovakva ishrana nudi dijetalna vlakna, vitamine i minerale poput cinka, vitamin E i C, antioksidanse i bioflavonoide, za koje se zna da podstiču cirkulaciju. Dakle, vlakna i antioksidansi su ono što će vam pomoći.

Češće pripremajte ječam, heljdu, ovsene pahuljice i integralni pirinač. Voće i povrće puno je vlakana, a uz to su i prirodni izvori antioksidansa i bioflavonoida.

Pogledajte i 5 načina da ovsene pahulje budu vaš omiljeni doručak

U antioksidativne namirnice spadaju i zeleni čaj, grožđe, bobice gloga, borovnice, ananas, bobičasto voće, tamna čokolada, čili, beli luk, riba i maslinovo ulje. Jake antioksidanse poput belog luka i čilija treba redovno dodavati u hranu.

Namirnice koje sadrže oligomerne procijanide, fitohemikalije prisutne u nekim antioksidansima, mogu pomoći u jačanju elastičnosti vena. Tu spadaju crveno vino, tamna čokolada, kora bora, brusnica, kupina, borovnica i grožđe.

Rutin je drugi važan sastojak pronađen u nekim bioflavonoidima. Veruje se da pomaže u jačanju vena i smanjuje venski edem. Namirnice bogate rutinom su kajsije, borovnice, trešnje, agrumi, crni čaj, šipak i heljda.

Pročitajte i:  6 namirnica bogatih kalcijumom

Pogledajte i 6 razloga zašto treba jesti borovnice

Bilje i začini

Ginko biloba i divlji kesten povećavaju vensku cirkulaciju. Borovnica je bogata antioksidansima i smatra se da je odlična kod problema s venama.

Visoki nivoi antioksidansa imaju i origano, mirođija, ruzmarin, korijandar i timijan.

Bioflavonoidima su bogati peršun, bobice gloga i rastavić.

Začini poznati po uticaju na cirkulaciju su crvena paprika, biber, đumbir i kurkuma.

Obroke slobodno začinite i cimetom, kardamom, karanfilićem i biberom u zrnu.

Pogledajte i Napitak od jabuke i cimeta za brži metabolizam

Dodaci ishrani

Dodaci ishrani ne mogu zameniti kvalitetnu hranu, ali ako već uzimate dodatke, posegnite za cinkom, vitaminom C i vitaminom E.

Za cirkulaciju će biti dobri i lecitin, ulje grožđa, riblje ulje i vlaknima bogati šejkovi.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – StvarUkusa

Izvor: net.hr

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.