Naslovna Članak OTKRIVAMO: Konzumiranjem ovih 14 namirnica istopićete salo brže nego ikad do sad!

OTKRIVAMO: Konzumiranjem ovih 14 namirnica istopićete salo brže nego ikad do sad!

169
0
zdravo_voce.jpg

Svi mi želimo da dobro izgledamo i da, prvenstveno, budemo zdravi. Dijete često ne uspevaju, jer ne unosimo odgovarajuće namirnice i naše telo pati, jer mu fali energija i vitamini. Ako uključite ove zdrave namirnice u svoju ishranu, ne samo što ćete uneti korisne nutrijente u svoj organizam, već ćete se i konačno rešiti tog tvrdoglavog sala na stomaku.

1. Paradajz

Ubacite paradajz u ishranu: oni smanjuju nivo masnoća u krvi (holesterola). Možete napraviti sok od paradajza ili ih dodati u salatu. Paradajz zasićuje, pa ga jedite kad god osetite glad.

2. Orasi i bademi

I jedni i drugi imaju visoko koncentraciju omega-3 masnih kiselina i proteina. Ne samo to, bademi pomažu u kontroli nivoa šećera i aktiviraju metabolizam. Dodajte orašaste plodove u salatu ili ih konzumirajte kada osetite glad tokom dana.

3. Bobičasto voće

Jagode, maline, kupine i borovnice mogu vam biti saveznik u mršavljenju. Ne samo što su ukusne i daju osećaj sitosti već sadrže i antocijanine: flavonoide koji smanjuju masnoću i šećer.

4. Ekstra devičansko maslinovo ulje

Maslinovo ulje je zdrava dijetalna masnoća koje eliminiše “loše” (zasićene) masti dok snižava kortizol (hormon stresa) koji utiče na dobijanje težine. Većinu korisnih svojstava gubi kada se zagreje, pa je bolje da pojedete kašiku maslinovog ulja na prazan stomak ili ga, ako ne volite tako, dodajte u salatu ili supu malo pre konzumiranja. Takođe, ako ovo ulje nanosite na kožu, imaćete besprekoran ten i mekšu, elastičniju kožu.

5. Jabuke

Jabuke su bogate vitaminima i antioksidantima, pa su zato idealna hrana za sagorevanje abdominalnih masti. Za vidljive rezultate, jedite bar tri jabuke na dan. Pojačaćete efekat ako jedete jabuku ili ovsenu kašu sa komadićima jabuke na prazan stomak.

Pročitajte i: Najmoćnija hrana za sagorevanje masnoće

6. Plava riba

Omega-3 masne kiseline uklanjaju višak masti i sprečavaju njeno akumuliranje. Neke zamene za plavu ribu jesu losos, skuša, haringa, tuna, sardine, inćuni, morska pastrmka, sabljarka, crveni zubatac itd.

7. Banane

Banane su sjajan izvor kalijuma, kalcijuma, magnezijuma i vitamina. Jedna banana na dan zapravo pomaže u borbi sa viškom kilograma. Bananu možete pojesti kada god osetite glad između obroka. Plus, postoji i mnogo zdravih slatkiša sa bananom koje možete isprobati.

Pročitajte i:  Trodnevna dijeta s tunjevinom daje odlične rezultate

8. Citrusi

Dobro je poznata činjenica da su citrusi bogati vitaminom C, koji snižava nivo insulina i čini da telo brže vari masnoće. Konzumirajte pomorandže, grejpfrut i vodu sa limunom između obroka.

9. Jabukovo sirće

Jabukovo sireće ima brojne koristi za zdravlje i može vam pomoći da brže izgubite kilograme. Ono sadrži pektin koji stvara osećaj zadovoljstva u mozgu. Zato, ako osetite glad pre odlaska na spavanje, jabukovo sirće je rešenje. Ono takođe vrši prirodnu detoksikaciju, čišćenje i zaceljivanje organizma.

10. Dinje i lubenice

I jedne i druge su bogate vodom i kalijumom, koji će sprečiti oticanje.

Pročitajte i: Ljutom hranom do vitke linije

11. Morski plodovi

Ako imate toliko sreće da živite pored mora, iskoristite sve njegove prednosti. Sveži, visokokvalitetni morski plodovi sadrže mononezasićene masne kiseline koje sprečavaju stvaranje masnih naslaga. Plus, morski plodovi su sjajan izvor omega-3 masnih kiselina.

12. Avokado

Mnogi vole ovo egzotično veće ne samo zbog toga što je ukusno, već i zato što sadrži oleinsku kiselinu, koja magično smanjuje osećaj gladi. Takođe, sadrži i vlakna i mononezasićene masti, koje sprečavaju dobijanje kilograma. Ako ste u mogućnosti, pojedite jedan dnevno. Srećom, dobro ide sa svom hranom!

13. Kinoa

Kinoa je visoko-vlaknasta, niskokalorična namirnica koja kontroliše apetit i ubrzava sagorevanje masti u isto vreme. Sadrži proteine, antioksidante i druge nutrijente kao što su gvožđe, cink, selen i vitamin E. Sjajna je zamena za pirinač i slaže se dobro i sa mesom i sa povrćem.

14. Zelena kafa

Zelena kafa sadrži hlorogeničnu kiselinu, koja smanjuje apsorpciju šećera u gastrointestinalnom traktu, što dovodi do sagorevanja akumuliranih masti. Šta više, ova kiselina stimuše metaboličku aktivnost jetre, što dovodi do još većeg sagorevanja masti. Popijte šolju zelene kafe ujutru na prazan stomak i uskoro ćete primetiti pozitivne promene na svom stomaku.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: fokuzz.com

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.