Naslovna Članak OTKRIVAMO: Evo kako da pobedite ZAVISNOST od slatkiša u 10 KORAKA

OTKRIVAMO: Evo kako da pobedite ZAVISNOST od slatkiša u 10 KORAKA

205
0
dijeta.jpg

Negde oko tri sata posle podne posežemo za raznim vrstama slatkiša, iako dobro znamo da su nezdravi. Postoji li način da sprečimo nekontrolisanu želju za njima?

Preporučuje se uzimanje vode tokom celog dana u koju treba dodati jabukovo sirće, koje reguliše nivo šećera u krvi. Tri kompletna obroka dnevno i dve zdrave užine smanjuju izglede da dođe do pada šećera na sredini dana. Takođe savetuje se da se ne jede voće u poslepodnevnim satima, zato što ono može da izazove nekontrolisanu želju za šećerom kasnije tokom dana. Mnogo je bolje pojesti voće ujutro, na prazan stomak.

10 načina da pobedite nekontrolisanu želju za šećerom

1. Koristite jabukovo sirće

2. Uvedite tri redovna obroka

3. Ne jedite voće posle podne

4. Unapred pripremite zdrave hranljive alternative slatkišima

5. Začinite hranu limunom

6. Unosite proteine i zdrave masti

7. Uzimajte magnezijum pred spavanje

8. Koristite vlakna u ishrani

9. Vežbajte tehnike opuštanja

10. Pojedite zdravu užinu oko 15 sati 

Pročitajte i: Horoskop i slatkiši: Koji znakovi najviše vole čokoladu

Ako spadate u ljude koji ne mogu da odole slatkišima na sredini dana, pripremite zdrave alternative za celu nedelju: grčki jogurt (kiselo mleko) s orašastim plodovima i cimetom ili štapiće od povrća s humusom.

Pročitajte i:  Kako da očistite odvod bez upotrebe hemikalija

Takođe nije loše da svaki put nacedite malo limuna u hranu koju jedete (salata, povrće na žaru, jela pripremana u tiganju) zato što kiselost sprečava poremećaj nivoa šećera u krvi.

Osim toga, strogo pazi da unese proteine (kvalitetno crveno meso, organsku piletina, ribu) i dobre masti (avokado, losos, kokosovo ulje, maslinovo ulje) orašasti plodovi i semenke, jer oni “regulišu nivo šećera u krvi”, a samim tim “smanjuju potrebu za slatkišima”.

Uživajte u zelenom lisnatom povrću, celim žitaricama (integralni pirinač, proso) i u povrću s niskim glikemijskim indeksom poput bundeve i slatkog krompira.

Osim zdravih alternativa, u borbi protiv želje za slatkišima pomažu i šetnja, čitanje i kratka dremka.

Glad za slatkišima često se javlja kao posledica stresa i emocionalnih problema – objašnjava stručnjak.

Takođe, vežbe opuštanja i svesnosti trenutka doprineće vam da se uskladite s telom i svesno donosite odluke.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor:srbijadanas.com

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.