Naslovna Članak Kojim namirnicama slavne balerine duguju svoju gracioznost i vitkost

Kojim namirnicama slavne balerine duguju svoju gracioznost i vitkost

188
0
kojim_namirnicama_slavne_balerine_duguju_svoju_gracioznost_i_vitkost.jpg

Otkrijte kako se hrane poznate balerine najprestižnijih baletskih ansambala na svetu: 

Doručak

Zašto nutricionisti balerinama za sam početak dana ne preporučuju činiju sa žitaricama kada to deluje veoma hranljivo? Odgovor leži u tome što takve žitarice sadrže mnogo šećera i jednostavnih ugljenih hidrata kojima će samo naglo podići nivo šećera i ostaviti osobu umornu i gladnu kroz nekoliko sati. Takođe, hleb sa puterom i voćnim sokom nije preporučljiv.

Šta onda doručkuju balerine?

Zdrav doručak, kakav dolikuje jednoj balerini, sastoji se iz vlakana i proteina. Proteini pomažu moždanim ćelijama da se pokrenu i ubrzavaju metabolizam. Kada unesete dovoljno proteina i vlakana, nećete biti gladni do ručka. Zato su jaja sa tostom od celih žitarica, grčki jogurt sa bobicama i granolom, pa čak i ostaci od večere odličan izbor za doručak.

PROČITAJTE JOŠ: Zauvek vitka linija: 10 zlatnih pravila ishrane

Ručak

Obrok na kraju prvog dela dana mora da bude obogaćen proteinima i antioksidantima. Zato je salata od raznog zelenog povrća i sa grilovanom piletinom ili ribom, kuvanim jajetom, tofu sirom i crnim pasuljem je odličan izbor za ručak. Obezbeđuje dovoljnu količinu fitonutrijenata i antioksidanata koji su potrebni za energiju.

Druga opcija su tortilje! Tortilje moraju da budu od celih žitarica, sa ćuretinom, avokadom, kupusom i paradajzom. 

Supice su obavezne! 

Kikiriki puter sa iseckanim bananama, jabukama i šumskim voćem na hlebu je takođe ukusan obrok koji daje dovoljno energije.

Večera

Večere su nešto obilnije u ishrani balerina. To možda zvuči čudno, jer se obično savetuje da najlaganiji i najmanji obrok bude večera, ali ovo nije klasična dijeta, već način ishrane profesionalnih plesača. Večernji obrok bi trebalo da bude balansiran sa dosta proteina za oporavljanje mišića – piletina, riba, tofu sir, pečenica; antioksidanata – dosta povrća poput brokolija, paprike i šargarepe; zdravih dodataka koji će doprineti energiji za ceo dan: kinoa, braon pirinač i paste od celog zrna.

Pročitajte i:  Recept za jednostavan domaći hleb

PROČITAJTE JOŠ: Recept za vitku liniju i ravan stomak: Napitak od ovsenih pahuljica (VIDEO)

Užina

Nemojte misliti da balerine ne jedu čokolade. One upravo čokoladicama i sličnim poslasticama uspevaju da podignu energiju, ali je veoma bitno da ti slatkiši budu miks proteina i vlakana. U obzir dolazi i kašika kikiriki putera, jedna kabuka, grčki jogurt sa bananom, kašika badema ili suvog grožđa.

Slatkiši

Kada je u pitanju slatko, i tu balerine vode računa – spremaju sladoled od banane i čokoladnog keksa, braunije od crnog pasulja i pitu od limete koja ne mora da se peče. Zaleđeni voćni jogurt je isto dobra opcija, a služi kao zdrava zamena za sladoled. 

Bitno je gledati veličinu porcije i uživati u svakom zalogaju, bez žaljenja. 90% vremena balerine se hrane zdravo, a ostalih 10% mogu da iskoriste na nešto nezdravo, ukusno i slasno.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: Ženski magazin 

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.