Naslovna Članak Jela je sirove salate, a izbacila šećer i brašno!

Jela je sirove salate, a izbacila šećer i brašno!

103
0
jela_je_sirove_salate.jpg

Svu slavu žive hrane koja je u sebi sačuvala sve nutrijente, najviše oseti naš organizam bez obzira šta mi mislili o tome i koliko se ne slažemo sa modernim trendovima, piše portal Stil.

Ana-Marija Milaković kao dijabetičar, jako pazi na to šta jede i kako priprema svoju hranu. Bez sirovog, naročito bez raznovrsnih smutija i sokova ne može više da zamisli svoj dan. Oseća se bolje i zdravije posle bogatih salata sa sirovim umacima, sirovih kolača bez brašna i šećera i ostalog što joj ne diže šećer, a hrane je i energizuju.

Ubrzan tempo i neretko, stresna svakodnevica, dovodi do toga da ispašta naš organizam. Naše najvrednije bogatstvo koje često uzimamo suviše olako, a zove se zdravlje. Naravno, znamo da ga cenimo tek kada se razbolimo, ali zašto bismo se uopšte razboleli? Ukoliko zamenimo naše nezdrave navike u obliku konzervirane hrane, slatkiša na pravom smo putu do kvalitetnijeg i pozitivnijeg života.

Pogledajte i Detoksikacija jetre uz pomoć dva sastojka

U poslednje vreme smo “bombardovani” trendom sirove ishrane koja se svuda sve više propagira. Međutim, pored te velike popularnosti, sirova ishrana stvarno jeste karta naše dugovečnosti i dobrog zdravlja pa i izgleda.

Svu slavu žive hrane koja je u sebi sačuvala sve nutrijente, najviše oseti naš organizam bez obzira šta mi mislili o tome i koliko se ne slažemo sa modernim trendovima. Jedini pravi sudija u ovom slučaju je naše vlastito telo, naše raspoloženje i vitalnost koju osećamo kada počnemo da jedemo više sirovih namirnica.Telo ne mari za reklame već za dobar osećaj i zdravlje kao njegovu posledicu.

Pročitajte i:  Proteini - čuvari zdravlja, izvori energije, ali samo ako se unose umereno

Pogledajte i  4 najbolja napitka za detoksikaciju bubrega

Ipak nigde ne piše da baš svako od nas MORA preći isključivo na sirovo. Ono što svako od nas mora učiniti jeste osluškivati vlastiti organizam i znati prepoznati signale svog tela. Ukoliko prepoznate da sirova ishrana vama odgovara, nastavite sa njom. Ali ako se mučite i odričete raznih kuvanih i pečenih obroka samo zbog mentalne odluke i trenda, izazvaćete u svom telu kontraefekat.

Pročitajte i 10 dobrih razloga da jedete karfiol

Evo šta sve dobijate konzumiranjem sirove hrane: 

1. Više nutrijenata odnosno hranjivih sastojaka (vitamina, minerala, vlakana itd.)

2. Više energije i elana jer se sirova hrana brže i lakše razgrađuje.

3. Bolju kondiciju i stas jer nam pomaže u regulaciji telesne težine, odnosno lakše mršavimo.

4. Bolji ten i kožu jer je ona pokazatelj stanja organizma.

5. Bolje stanje svih unutrašnjih organa (jetra, creva, želudac, žlezde sa unutrašnjim lučenjem, itd.)

6. Isceljenje od manjih ili većih tegoba i bolesti (za to je potrebna istrajnost i disciplina)

7. Bolje i vedrije raspoloženje i novi životni entuzijazam

8. Više vremena s obzirom na to da za pripremu sirove hrane treba puno manje vremena provesti u kuhinji

9. Nova kulinarska iskustva koja često znaju biti jako zabavna i prerasti iz hobija u novo zanimanje

Napomena: Ovo su samo neke osnovne prednosti sirove ishrane, a na vama je da ih proširite i osetite sve dobrobiti na vlastitoj koži!

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.