Naslovna Članak JAKA HRANA NE ZNAČI I ZDRAVA: Kako se hraniti tokom zimskog perioda

JAKA HRANA NE ZNAČI I ZDRAVA: Kako se hraniti tokom zimskog perioda

45
0
zima-shutter.jpg

Mnoga domaćinstva su pripremila zalihe vitamina u obliku zimnice tj. ukiseljnog povrća. Takođe, voće i ostale biljke koje datiraju iz toplijeg perioda trebaju se otpremiti u zamrzivač.

Bobičasto voće, mahunarke, cvekla… izvori su vitamina koji su neophodni za podizanje imunog sistema.

Ono što se preporučuje od namirnica koje zimi treba upražnjavati na dnevnom meniju jeste, naravno, beli luk koji je nezamenljiv prirodni lek u borbi protiv virusa i baktreija.

Kiseli kupus i turšija će vam, tokom hladnih dana, obezbediti dovoljan nivo vitamina C.

Pročitajte i Namirnice za jačanje imuniteta tokom zime

Namirnica koja će sačuvati imunitet i snabdeti organizam kalcijumom, magnezijumom i ostalim mineralima jeste svakako med, stoga uzimajte makar jednu kašičicu dnevno, ali ne zaboravite da na visokoj temperaturi med gubi nutritivne vrednosti. Mnogi greše kada ga razmute u vrelom čaju.

Pročitajte i:  Domaće vino od žalfije - poboljšava potenciju i jača imunitet

Svakako, kada je o čaju reč, poželjno bi bilo kafu zameniti zelenim čajem koji je najmoćniji antioksidans.

Jabuka je  voće koje možete konzumirati u neograničenim količinama i poželjno je jesti makar jednom dnevno. Utiče povoljno na metabolizam.

Citrusno voće kao što su pomorandže, mandarine i grejpfrut, tokom zime sačuvaće vaš imunitet i obezbediti vitamin C, neophodan za hladne dane.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našim Facebook stranicama – Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.