Naslovna Članak I zdravi i vitki: Revolucionarna mesna dijeta koja topi kilograme (JELOVNIK)

I zdravi i vitki: Revolucionarna mesna dijeta koja topi kilograme (JELOVNIK)

336
0
dijeta.jpg

Dijeta koja se bazira na ograničenom unosu ugljenih hidrata poboljšava opšte zdravlje i omogućuje brz gubitak kilograma.

Ugljene hidrate ne treba u potpunosti izbaciti, jer oni koji se nalaze u krompiru ili pirinču sadrže i dosta hranljivih vlakana koja pomažu telu da dobije energiju i pokreću moždane ćelije. Međutim njihova prevelika količina može da dovede do gubitka energije, a “beskorisni ugljeni hidrati” koji se nalaze u slatkišima, grickalicama i sokovima dovode do gojaznosti.

Da bi jelovnik bio što zdraviji, hleb i testenine, jedite što ređe, izbegavajte one napravljene samo od pšenice i umesto njih uzmite one od integralnih žitarica. Izbegavajte kupovne dijetalne proizvode, jer se u njima često nalaze i nezdravi sastojci. Umesto na suncokretovom ulju, hranu pripremajte na maslinovom ili kokosovom, a umesto običnog šećera koristite steviju.

PROČITAJTE JOŠ: Opra Vinfri otkriva: Evo kako sam smršala 15 kilograma

Uzimajte što više voća i povrća. Za ovu dijetu je karakteristično to što možete da jedete sve vrste mesa. Mleko i mlečni proizvodi su preporučljivi, ali birajte one sa manjim procentom masti. Takođe obratite pažnju da ne uzimate velike količine sira jer je dosta kaloričan pa ćete sporijte gubiti kilograme. Ukoliko vam se javi želja za slatkišima, možete da pojedete koju kockicu crne čokolade sa minimum 70 odsto kakaoa, a ako ogladnite između obroka, za užinu pojedite neko voće, šargarepu, jogurt ili jedno kuvano jaje.

Pročitajte i:  Ovo su najzdravije vrste mesa

PRIMER JELOVNIKA:

Ponedeljak

Doručak:Omlet sa povrćem na maslacu

Ručak:Jogurt sa borovnicama i šaka badema

Večera:Pljeskavica bez hleba sa povrćem

Utorak

Doručak: Slanina i jaja

Ručak: Pljeskavica sa povrćem 

Večera: Riba i povrće

PROČITAJTE JOŠ: Diva otkrila tajnu vitke linije: Ovo je sedmodnevna dijeta Monike Beluči

Sreda

Doručak:Omlet sa povrćem na maslacu 

Ručak:Salata sa tunjevinom

Večera: Piletina sa povrćem

Četvrtak

Doručak:Omlet sa povrćem na maslacu 

Ručak: Junetina sa povrćem

Večera: Jogurt sa šumskim voćem

Petak

Doručak:Jaja sa slaninom

Ručak: Pileća salata sa maslinovim uljem

Večera:Ćufte sa povrćem

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaci i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa  

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: Novosti 

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.