Naslovna Članak Dijeta za lenje: Kako da smršate bez muke i odricanja

Dijeta za lenje: Kako da smršate bez muke i odricanja

58
0
dijeta_za_lenje.jpg

Ukoliko želite da smršate, prvo što morate da uradite je da pokrenete vaše telo. Najbolji i najlakši način je hodanje i to barem 15 minuta dnevno.

Strpljenje je vrlina

Osećaj gladi može se ublažiti na razne načine, a jedan od njih je da usporite i da se opustite dok jedete. Što brže jedete to ćete osećati glad brže.

Dakle, zalogaj po zalogaj uz temeljno  žvakanje i osećaćete se duplo brže siti. Prisilite se da nakon svakog zalogaja odložite viljušku i nož i zastanite sve dok hrana potpuno nestane iz usne šupljine.

Pogledajte i Mršavite zdravo: Koliko vode morate popiti da biste otopili masnoće?

Siti, a ne puni

Kako bi ostali fit ili izgubili kilograme ne morate žrtvovati omiljeni desert ili jelo, već napraviti rez pre nego što napunite tanjir. Najlakši put do željene kilaže je količina.

Pokušajte da smanjite porcije i da stanete sa jelom čim osetite da ste ubili osećaj gladi. Stručnjaci smatraju kako se nećete ugojiti od hrane koju jedete već od količine koju pojedete.

Pogledajte i Đumbirova voda topi masne naslage: Evo kako se pravi

Sitne prevare za želudac

Najstariji trik uz koji ćete svaki obrok nesvesno prepoloviti je predjelo. Naime supa ili salata pre jela čudotvorno je oružje protiv prejedanja.

Pročitajte i:  Bezglutenska ishrana za početnike: Dijeta od 7 dana

Pre nego što navalite na omiljeno jelo pojedite pun tanjir supe ili sveže salate i onda krenite na glavno jelo. Predjelo će vas dobro zasititi i dokazano ćete pojesti barem trećinu manje hrane.

Pogledajte i Doručak za mršavljenje: 5 namirnica za efikasan i zdrav gubitak kilograma

Hleb, desert ili piće

Hrana od koje se najviše gojimo je prepuna praznih kalorija koje obožavamo. Glavni krivci su hleb, slatkiši i pića koja sadrže veću količinu šećera.

Ali to ne znači da morate izbaciti sva tri poroka, već da odaberete samo jedan. Dakle, ako posegnete za kriškom hleba, preskočite desert i popijte vodu.

Pogledajte i Napitak za mršavljenje koji jača imunitet i reguliše šećer u krvi

Nema preskakanja!

Najgora stvar koju možete da napravite je da preskočete obrok. Tek tada ćete osetiti jaku glad i potrebu za hranom što će vas naterati da tokom idućeg obroka preterate sa hranom.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Izvor: zadovoljna.hr

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.