Naslovna Članak Brza rešenja za 5 najčešćih zdravstvenih problema

Brza rešenja za 5 najčešćih zdravstvenih problema

134
0
brza_resenja_za_5_najcescih_zdravstvenih_problema.jpg

1. Zatvor

Kako biste izbegli zatvor povećajte unos vlakana kroz cele žitarice, a zatim vašem tanjiru dodajte još malo voća i povrća. Ne zaboravite da unesete i dovoljne količine tečnosti kako povećan unos vlakana ne bi imao suprotan efekat. Osam čaša vode dnevno je formula koje je poželjno da se pridržavate, a možete da je upotpunite i povećanom telesnom aktivnošću.

Pogledajte i Napitak protiv zatvora od samo 2 sastojka

2. Dijareja

Problem dijareje možete lako da rešite ako budete jeli banane, pirinač, sok od jabuke i tost. Ova hrana sadrži ugljene hidrate koji se vare i apsorbuju bez da telo ulaže velike napore. Potrebno je osigurati i dovoljno tečnosti kako telo ne bi dehidriralo ili kako biste sprečili gubitak elektrolita.

Pogledajte i Prirodni lek protiv dijareje

3. Mučnina

Kako biste smanjili mučninu svoj meni dopunite krekerima, tostom ili žitaricama bez mleka. Neka obroci budu manji i češći, a između njih pijte dovoljno tečnosti. Najbolje je odlučiti se za laganu hranu i izbegavati onu s jakim mirisima i ukusima.

Pročitajte i:  Lava kolač po receptu Nemanje Velikića (VIDEO)

Pogledajte i Muskantni oraščić – lek za mučninu, gastritis, zubobolju i lošu probavu

4. Gasovi

Budući da problem s gasovima podstiče hrana uglavnom bogata hranjivim materijama, njeno potpuno izbegavanje nije preporučljivo. Takva hrana ima kumulativni efekat, pa bi bilo dobro voditi računa o učestalosti njenog konzumiranja. To se posebno odnosi na grašak, brokoli, karfiol, prokelj, kupus, dinju, patlidžan, paprike i krastavce. Probleme možete da ublažite čajem od nane, kamilice ili đumbira, odnosno žvakanjem semenke anisa ili komorača.

Pogledajte i Hrana koja ublažava gasove

5. Gorušica

Ovom neugodnom stanju možete da doskočite uvođenjem odmora nakon obroka, usporenim žvakanjem hrane odnosno izbegavanjem obilnih obroka, posebno uoči odlaska na spavanje. Kod nekih ljudi deluje i izbegavanje ili ograničavanje unosa alkohola, čaja, kafe, čokolade, agruma, sosa od paradajza, nane i jako začinjene hrane. Preporučuje se i izbegavanje masne i pržene hrane.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Izvor: Dnevno.hr
Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.