Naslovna Članak 5 glavnih uzročnika zadržavanja masnih naslaga na stomaku

5 glavnih uzročnika zadržavanja masnih naslaga na stomaku

33
0
metaboliyamaps.jpg

U današnjici se sve više ljudi žali na stomačne naslage koje pored toga što kvare fizički izgled, nisu dobre za zdravlje. Postoji više uzročnika zbog kojih nastaju te naslage, a koji se uglavnom zanemaruju.

Metabolizam sa manjkom masnih kiselina

Ako vaše telo ne može da sagoreva masnoće koje ulaze u ćelije, onda neće imati drugog izbora nego da ih negde taloži. Vaše ćelije nemaju dovoljno važnih nutrijenata, onda je proces sagorevanja masti za proizvodnju energije neefektivan. Da bismo sagoreli masne kiseline, našim ćelijama su potrebni karnitin i vitamin B2 (riboflavin).

Pročitajte i Dijeta: Ubrzajte metabolizam i smanjite procenat masti za samo 2 dana

Ono što bi trebalo da uradite kada je metabolizam masnih kiselina uzrok povećanog sakupljanja masnoća jeste da promenite masnoće koje unosite hranom – loše pretvorite u dobre. Dobre masti ne izazivaju upale i mogu se naći u ribi, organskom kokosovom ulju, hladno-presovanom maslinovom ulju i biljnom puteru.

Preveliki broj bakterija u tankom crevu

Mnogi ljudi koji imaju višak kilograma se često bore sa simptomima iziritiranih creva, koji uključuju nadimanje, konstipaciju i dijareju. Svi ovi simptomi mogu biti pokazatelj previše bakterija u tankom crevu.

Usled malo stomačnih kiselina i loše ishrane, određeni broj bakterija koje se nalaze u digestivnom traktu mogu se proširiti na stomak i tanko crevo. U tankom crevu, ove bakterije mogu “krasti” važne nutrijente iz naše hrane, što se kasnije javlja u vidu smanjenih nutrijenata koje ulaze u krv. Ako se hranite zdravo i i dalje ne gubite na kilaži, možda imate problem sa previsokim brojem bakterija.

Pročitajte i Fenomenalan napitak koji topi masne naslage sa stomaka

Hormonski disbalans

Pročitajte i:  Kako da očistite svoju kuću da biste sprečili koronavirus

Hormonski disbalans uključuje insulinski disbalans, nadbubrežnih hormona, polnih hormona i hormona baziranih u mozgu. Hormoni kontrolišu metaboličke procese u našim ćelijama, a njihove reakcije stimulišu mogućnost i tempo proizvodnje energije, raspoloženje i nakupljanje i korišćenje masnoća i ugljenih hidrata. Od gojaznosti do dijabetesa i problema sa štitnom žlezdom, teškoće sa gubljenjem kilaže su univerzalni i moraju se tretirati iz korena.

Ne konzumiranje organske hrane

Žitarice su često prskane pesticidima kako bi se zaštitile od gljivica, insekata i drugih štetočina. Od nedavno postoji pretpostavka da neke od hemikalija mogu zameniti amino kiseline i izazvati proteine da stvaraju formacije koje nemaju nikakvu funkciju. Važno je sprečiti te hemikalije da uđu u organizam, a to ćete uraditi ako počnete sa konzumiranjem što više organske hrane. Na taj način ćete izgubiti kilograme sa kojima se borite.

Pogledajte i 3 napitka od banane koji tope masne naslage

Ishrana bogata šećerima i ugljenim hidratima

Nije tajna da prerađena hrana sadrži visok nivo šećera i rafinisane ugljene hidrate. Takva “hrana” može izazvati visoke skokove insulina u krvi, što dovodi do sakupljanja i čuvanja masnoća – kada se šećer zadržava u krvotoku, a ne koristi se za proizvodnju energije. Na žalost, sve više vremena provodimo za kompjuterima, sedeći, dok istovremeno konzumiramo velike količine ugljenih hidrata.

Ovo je jedna od osnovnih promena koje morate uvesti u život. Birajte neprerađenu hranu, hranu koja je bogata vlaknima i zdravim mastima.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici – Stvar ukusa

Izvor: Ženski magazin

Inicijalizacija u toku...

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.