SAVET STRUČNJAKA: Koje voće treba da jedete kad ste na dijeti?

Kada težimo da smanjimo telesnu masu potrebno je da iz svoje ishrane izbacimo prvenstveno šećere. Zbog toga stručnjaci savetuju da se količine voća svedu na minimun. Evo koju voćku preporučuju osobama koje su na dijeti.

Kada ste na dijeti šećeri se po pravilu ukidaju. A to znači da treba da smanjite i porcije voća. Ipak, postoji jedna voćka koju možete da jedete u neograničenim količinama čak i kada biste da se oslobodite viška kilograma. U pitanju su jagode.

Malo kalorija 

Nutricionisti uvek svojim klijentima preporučuju jagode kao užinu dok su na dijeti. 

Osim što pomažu u mršavljenju- šolja seckanih jagoda ima svega 53 kalorije- one su i zdrave i hidriraju organizam. 

Skoro bez šećera 

Jabuka ima za trećinu više šećera, a banana iste gramaže duplo više šećera od jagoda. 

Pročitajte i: Kako PRAVILNO da zamrznete sveže jagode?

Nizak glikemijski indeks 

Manuel kaže da jagode imaju nizak glikemijski indeks, što je važno za regulisanje nivoa šećera u krvi. 

Riznica vlakana 

Takođe, ovo voće je bogato i vlaknima što je ogromna bonus. Šolja jagoda ima 3,3 grama vlakana.

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa i Šta da kuvam danas?

*Zapratite Stvar ukusa i na Instagramu >>>>>>>>>>>> https://www.instagram.com/stvar_ukusa/

Izvor: superzena.b92.net

Inicijalizacija u toku...