3 moćna začina koja bi trebalo često da jedete

Ovi biljni začini su prava riznica zdravlja, a jelima daju odličnu aromu.

Ako u svakodnevnu ishranu ubacite ove začine, svom organizmu ćete pružiti blagotvorne sastojke a jelima dati poseban pečat. 

Predstavljamo vam tri začina koji imaju blagotvoran uticaj na vaše zdravlje i trebalo bi češće da se nađu u vašim jelima.

Kurkuma

Ovaj žuti prah je snažan antioksidans i ima antiupalno, antigljivično i antimikrobno dejstvo. Organizam će ga najlakše apsorbovati ako se jede u kombinaciji s masnoćama, a možete ga dodati i smutijima.

Pogledajte i Zlatni začin: Tri recepta za poslasticu i lekove od kurkume

Čili paprika

Kajenska čili paprika ima brojna lekovita dejstva: deluje antiupalno, ubrrzava metabolizam i deluje preventivno na pojavu raka. Ovu ljutu papriku stavite u jelia i dodaćete malo zdrave ljutine svom obroku.

Pogledajte i 9 začina za vitkiji stas

Origano

Origano, suv ili svež, ima izuzetna lekovita svojstva. Bogat je antioksidansima, odličan je antibiotik, snižava holesterol i trigliceride... Ovaj začin odlično ide uz mediteranska jela. pice, salate ili testenine.

Pogledajte i Origano - začin i lek

*Najbolje recepte, kulinarske savete, trikove i dijete možete pronaći i na našoj Facebook stranici - Stvar ukusa

Inicijalizacija u toku...